Reisgenoot(m/v) gezocht

Reislustige vrouw van 66jr zoekt man of vrouw voor actieve vakanties. Ik hou van fiets- of wandelvakanties, dichtbij of ver weg, maar ik ben ook in voor verre reizen, vooral in Afrika. Ik heb veel reiservaring, maar ga liever niet alleen. Ik sta open voor nieuwe avonturen.
Jenny

Hallo jenny. Ikzoek n reisgenote om met my weekends met mn minicamper weg te gaan. Voor grote en dikke mensen en mensen die niet zonder luxe of dagelijkse douche kunnen is dit niet geschikt. Ik hou van cultuur,natuur en wandelen. Ik hoor t wel als dit je aanspreekt

Hallo Marion
Ik ben niet groot en dik, maar hou wel van een dagelijkse douche. Verder spreekt je idee me wel aan. Waar woon je en hoe oud ben je? Ik zou wel persoonlijk met je willen communiceren, maar weet niet hoe ik dat moet aanpakken.
Jenny

hallo jenny,
ik weet ook niet hoe we onderons kunnen verder mailen. k zal nog ns verder uitproberen.
Ik ben een 53 jarige vrouw. ik werk fulltime en woon in het oosten des lands.

Hallo jenny. zou ik verder met je willen praten. Hopenlijk jij ook! Groet marion

Forum Admin Brake :

Het niet toegestaan om je emailgegevens te posten !!
Contactgegevens kan men best uitwisselen door een intern persoonlijk bericht te sturen.
Met vriendelijke groet,
georgessiam Forum Admin.

Hallo Jenny heb je al een reismaatje gevonden?

• Updated - - -

Hallo Jenny heb je al een reismaatje gevonden? grt Niva