Ik ben Mieke, 26 jaar en kom uit België. Begin volgend jaar (meer bepaald februari of maart) ga ik voor een aantal maanden naar Kenia en hopelijk een stukje van Uganda ook!
Ik ben nog op zoek naar iemand die zin heeft om mee te gaan Ik ben een sociaal persoon die van lachen houdt. Ik zou graag enkele wildparken bezoeken, maar daarnaast ook genieten van de pracht van dit land! Uitgaan, eventueel vrijwilligerswerk, avontuur, … ben ik allemaal voor te vinden!
Ik weet niet hoe het met jouw plannen staat om naar Kenia te gaan, maar ik ben van plan om in maart 4-6 weken naar Kenia te gaan. Ik ga daar verschillende projecten bezoeken, maar wil ook graag genieten van de natuur en cultuur. Het lijkt me dan ook erg leuk om met iemand een stukje samen te kunnen reizen.
Ik hoor graag of je nog op zoek bent naar een reisgenootje en wat jouw plannen zijn. Ik ben zelf een 26 jaar en een pas afgestudeerde studente Communicatie.
Leuk een reactie te krijgen! Ik zou echter eerder tegen september of oktober pas kunnen vertrekken… Dus dat is wel iets te laat voor jou natuurlijk! Maar moest je het er zo goed gehad hebben en je wil toch nog terug dan laat je maar iets weten
He mieke ik wil ook graag naar uganda (en of rwanda en mogelijk kenia eind augustus of september. Ik heb echter maar 3 weken de tijd.
Ik hoor graag van je of je mogelijkheden ziet om samen te reizen?
Gr Cathy
Mieke, mooie plannen:)
Ik ben Benny, 26 jaar en kom uit Den Bosch(Nederland). Ik wil medio februari 2013 naar Africa. In 2009 heb ik voor 3 maanden vrijwillgerswerk in Kenya gedaan(straatkinderen), super ervaring, daarna gereisd door Tanzania, Zambia en toen Kaapstad.
Ik zou graag voor 3,4 maanden vrijwillgerswerk willen doen in een land in Oost-africa( Oeganda, Tanzania, Zambia of Malawi. Een daarna 3 maanden reizen.
Is 3 maanden jou maximum, staat Kenya echt vast en ben je eventueel ook geinteresseerd in vrijwilligerswerk? Door vrijwilligerswerk met een niet commerciële organisatie kom je pas echt dicht bij de bevolking en cultuur
Ik ben een sociaal iemand, die ontzettend houdt van humor, de kleine dingen en die verslaafd is aan reizen
Spreken mijn plannen je aan of enigszins aan, let me know
Cathy zoek jij nog steeds een reisgenoot voor Oeganda/Rwanda in september? Ik ben op zoek naar een reisgenootje om vanaf half september Oeganda en Rwanda (kleine week) te bezoeken en zelf zit ik aan 3,5 a 4 weken te denken voor de totale reis.
23 september tot 3 december zal ik in de buurt van Mombasa verblijven. Naast dat ik 2 maanden vrijwilligerswerk ga doen zou ik graag tussendoor en de laatste week leuke tripjes willen maken. Zowel in Kenia zelf als in aangrenzende landen. Ik ga er alleen heen dus het zou fijn zijn als ik een keer een leuke safari met iemand zou kunnen plannen.
Hey iedereen. Ik vertrek begin december… Normaal ga ik eerst naar Kenia of Tanzania en midden januari nr Oeganda. Is er iemand tijdens die periode daar? Ik heb nog geen reispartner gevonden…
Marlinde, waar doe jij vrijwilligerswerk?
Ik ben inmiddels voorzien van vakantie genoten naar een andere bestemming. Volgend jaar komt deze bestemming weer in beeld omdat ik mijn vsakantie moest vastleggen moesten er al eerder dit jaar knopen doorgehakt worden. Ik zla pogen dit te verwijderen. Fijne reizen gewenst.
Hallo Mieke! Ik weet niet of je ondertussen al een reisgenoot hebt gevonden. Ik ben van plan om vanaf oktober naar Afrika te gaan. Oeganda/ Tanzania/ Kenia spraken mij aan! Ik ben ook voor alles in! Ik hou van gezelligheid, cultuur, natuur, avontuur etc! Voor vrijwilligerswerk vind ik het wel iets te kort denk ik. Ik las in je laatste bericht dat je vanaf december kan vertrekken? Je kan niet eerder zeker?
Groetjes!
Wat leuk dat je binnenkort naar Kenia gaat, ik ga namelijk ook volgende week! Ik zal van 1 september tot 30 januari verblijven in Watamu, aan de kust boven Mombasa. Misschien kunnen we wel een keer wat afspreken daar of in ieder contacten? Je kunt me altijd mailen als je het leuk vind! pattyvanh@hotmail.nl
Hoi!
Marlinde, bedankt voor je antwoord! Ik ga de website zeker bekijken! Is dat betalend of niet?
Party: wat leuk, Watamu staat ook op mijn verlanglijstje ga je vrijwilligerswerk doen daar?
Ik ben van dec tot febr in Afrika… Kunnen mss elkaar ook ontmoeten daar?
Hoi Mieke!
Wat leuk dat je ook naar Afrika gaat en misschien ook naar Watamu wil komen ;-)! Ik ga voor mijn opleiding SPH stage lopen bij het Jua rescue center. Op mijn site pattyvanhouwelingen.waarbenjij.nu kun je lezen wat ik ga doen. Ook kan je me altijd mailen, zou het ook leuk vinden om te horen wat jij gaat doen en waar je heen gaat!
Groetjes Patty