Ik (man, leuke ervaren backpacker) vertrek half september vanaf Colombia en kom begin begin oktober in Ecuador, en wil dan via de Andes bergrug naar de grens met Peru. Tussendoor een paar dagen naar de Galapagos eilanden. En vervolgens weer verder naar het Amazone gebied van Bolivia. Ook via hoogvlakte Uyuni e.d. naar Brazilie… Ik ben meer natuur/cultuur gericht dan uitgaan. Soms luxe, zoals eens in de 3-4 dagen een goed hotel met warme douche en goed vegetarisch eten.
spreekt je zoiets aan? Misschien kunnen we dan gedeelten samen reizen. Graag reacties via persoonlijk bericht. Ik houd van contacten maar ben niet zo van alles op internet delen…
Hallo,
Heb je al concrete plannen ?
Ik zoek nl. ook een avontuurlijke m/v reisgenoot om in Zuid-Amerika (volledig of gedeeltelijk) rond te trekken in de herfst of winter '15, gedurende ± 3 maanden (of die mij voor een deel van de reis willen vergezellen).
Indien die 3 maanden te lang zijn, kan ook eventueel een deel van de trip gedaan worden met een keuze van 1 of 2 landen (en ook een periode naar keuze).
Ik heb begrepen dat je oa ook wil rondtrekken in Zuid-Amerika. Misschien kun je een deel van mijn tocht meemaken, dan heb je toch al een reisgenoot voor dit deel ?
De formule, route en duur ligt nog niet vast en is in overleg.
Wel heb ik reeds ervaring met een Overland-truck : dit heb ik vorig jaar gedaan en 12 landen van Oost- Zuid Afrika doorkruist. Dit vind ik een ideale formule om vele landen te ontdekken.
Het mag opnieuw een Overland zijn, maar andere suggesties zijn ook welkom.
Indien je meer info wil ivm de Overland-formule, dan kan ik je die zeker geven.
Ik ben een single vrouw van 56 jaar, maar op trekking met jongeren, dus jong & avontuurlijk ingesteld.
Indien je interesse hebt, dan kun je me mailen op : pascalinebackstage@gmail.com
Groetjes.