Ik ben Kaulane, 20 jaar oud en ik heb een reis geboekt naar India.
Ik vertrek halverwege mei richting New Delhi en keer begin juli weer huiswaarts.
Gezien ik een meisje alleen ben, leek het me leuk om misschien in contact te komen met andere meisjes of jongens die in dezelfde periode ook naar India gaan!
Ik ben zeker ook van plan om naar Nepal te gaan.
Mocht je dus ook die kant op gaan en lijkt het je leuk om misschien een paar dagen samen op te trekken en misschien zelfs een stukje samen te reizen, dan hoor ik het graag!
Ik heb veel zin om alleen te reizen, maar toch, vooral voor de eerste dagen is het misschien fijn gezelschap te hebben!
Ik heb zo goed als hetzelfde plan als jij. Ik ben een meisje van 21, vertrek begin mei naar Kolkata en ga eind juli weer naar huis. Net als jij heb ik veel zin om alleen te gaan reizen, maar ik zou ook graag mensen ontmoeten om af te toe een stukje mee te reizen. Jij vliegt op New Delhi? Heb je je visum al geregeld? Naar Nepal gaan lijkt mij namelijk ook een topplan, maar de ambassade doet moeilijk over een multi-entry visum, als je niet al een ticket naar Nepal hebt geboekt.
Leuk dat je gereageerd hebt, ik begon de hoop een beetje op te geven:)
Visums wil ik volgende week gaan regelen, dus ik hoop dat het goed gaat.
Over de muliti-entry visums heb ik inderdaad gelezen.
Ik hoop dat het toch mogelijk wordt, anders loopt mijn hele plan in de soep (nou ja, een gedeelte dan) Ik vlieg 17 mei naar New Delhi en zou dus graag iemand ontmoeten die misschien een stukje samen met mij wil gaan reizen.
Het lijkt me leuk om de reis niet helemaal alleen te maken. (wees niet bang, geen weken, maar een paar dagen je ervaringen delen is gewoon heel erg leuk! Vooral in een land als India…) Ik zou graag een beetje door Rajasthan reizen en een paar dagen (?) door Nepal, mits mogelijk. Wat zijn jouw plannen voor je reis?
Misschien kun je me toevoegen op facebook? Kunnen we makkelijk praten.
Ik vlieg 2 mei op Kolkata en ga dan richting New Delhi. Ik weet niet wanneer ik daar ben. Ik heb besloten niet naar Nepal te gaan, maar om echt 3 maanden uit te trekken voor India. Ik wil Rajasthan graag zien, maar ook het zuiden en overige provincies.