ben 27 jaar en wil deze zomer 2 weken door inda trekken. wie wil er mee? ik wil met een organisatie of gewoon zelf de reis uitstippelen. dat is nog niet helemaal duidelijk, maar alle tips en ideeen zijn welkom!
groetjes, leontine
ben 27 jaar en wil deze zomer 2 weken door inda trekken. wie wil er mee? ik wil met een organisatie of gewoon zelf de reis uitstippelen. dat is nog niet helemaal duidelijk, maar alle tips en ideeen zijn welkom!
groetjes, leontine
Hey Leontine, Ik heb toevallig vorige week een oproepje op shoestring.nl geplaatst om een reisgenootje voor India te vinden. Ik heb al wel een goeie reis gevonden en ook al prijzen van alle aanbieders zoals fox, koning aap etc. vergeleken. Ik vind van Shoestring de 15 daagse reis “Noord-India on a shoestring” er wel gaaf uitzien. De Taj Mahal, de ganges rivier, tempels in kajuraho, een natuurreservaat met tijgers en dan nog mooie kleurrijke stadjes enzo bezoeken. Alleen volgens shoestring is het in juli dan regenseizoen of moesson ofzo. Volgens dat schema wat je bij uitgebreide reisinfo ziet, is het pas vanaf september weer wat minder met de regen.
Oh ik zal nog even wat over mijn zelf vertellen, even knippen en plakken van mijn advertentie:
Wie wil er net zo graag als mij naar India? Deze reis lijkt me echt ontzettend gaaf. Ik ben 28 jaar, kom uit Amerfoort. Ben een beetje gek, geen vriend, eerlijk, niet erg lastig, alleen beetje bang voor ongedierte. Ik had al eerder een oproepje geplaatst voor India en Nepal april '07, maar april gaat me financieel helaas niet lukken en nu ik de reizen nogmaals goed bekeken heb, lijkt mij de reis noord-india nog mooier. Wie wil hier ook graag heen? Groetjes Marcha
Vorig jaar heb ik met fox, de maya route gedaan in midden-amerika, was echt heel leuk en mooi. Bij shoestring kan je wel alleen boeken, maar voor zo’n mooie en dure reis wil ik toch wel weten met wie ik mijn kamer deel. Liever niet met een ouwe man, die mijn vader had kunnen zijn. haha. En het lijkt me ook niet leuk als er een oneven aantal boekt, dan zit je daar lekker in je eentje op je kamertje. Vind het veel gezelliger met z’n tweeen.
Ben je echt gebonden aan de maand juli? Waar kom je vandaan? Ik hoop wat van je te horen. groetjes Marcha
Hoi Leontine,
ik heb deze week ook een berichtje geplaatst om eind van de zomer richting India te gaan: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=35861
Ik heb tijd voor 3-4 weken, het leek me wel handig na het regenseizoen (tot augustus) te gaan, maar dit hangt natuurlijk ook af welke provincie/reistype het wordt, ik sta open voor suggesties!
Groetjes,
Job