Hey,
Mijn naam is Tim,ik ben 23 jaar oud en woon in Gent/België.
Ik ben sinds 2 weken terug van Zweden waar ik een workaway project gedaan heb voor een maand en daarvoor ben ik een kleine twee maand naar Senegal gegaan waar ik vrijwilligerswerk gedaan heb.
Nu ben ik op zoek naar een nieuw avontuur en het zou leuk zijn om dit met een of meerdere mensen te beleven. Ik reis graag low-budget en zou liefst voor langere tijd rondreizen, eventueel wat couch-sufen of een workaway-project doen voor gratis overnachtingen, langere tijd ergens verblijven en wat werken, de natuur in gaan, liefst te toeristische plaatsen vermijden,vrijwilligerswerk doen,… Wat van de wereld verkennen en we zien wel hoe alles verloopt.
Een klein ideetje:
Naar Brazilië gaan, eventueel daar eerst wat te werken zodat een deel van het vliegticket terugbetaald is en wat geld te verdienen om verder te reizen. Ik kan met enkele mensen daar in contact komen waar het mogelijk zou zijn om te werken in een bed and breakfast gelegen tussen sao paolo en rio de janeiro. Ik heb geen idee hoelang ik daar zou blijven, afhankelijk van hoe het meevalt en wat dan verdere opties zijn. Daarna waarschijnlijk wat rondreizen in Brazilië en dan doorreizen naar andere landen in Zuid-Amerika. Welke?
Geen idee alhoewel ik graag een bezoekske wil brengen aan Argentinië.
Het plan zou dus zijn om voor langere tijd rond te reizen in Zuid-Amerika en als alles goed verloopt maar misschien ben ik nu al teveel aan het dromen zou zijn om midden Augustus door te reizen naar Amerika en naar Burning Man te gaan.
Als iemand zich hier kan in vinden mag je altijd iets laten weten maar het is een idee dus ik sta open voor andere plannen, bestemmingen,… dus ik hoor ook graag uw verhaal en wie weet zitten we binnenkort in hetzelfde avontuur.
EINDE
Gegroet,