Ik ben opzoek naar gezellige, humoristische, ongecompliceerde reisgenoot(en) die vanaf midden mei 2010 op reis willen. Zelf heb ik voornamelijk interesse in Austalie, Nieuwzeeland, Thailand, Nepal en India maar sta zeer zeker open voor andere ideeen. Ook de reisperiode is bespreekbaar.
Het liefst reis ik om natuur, cultuur en mensen te ontdekken. Ik ben flexibel ingesteld, gemakkelijk in de omgang en vind het vooral belangrijk om te Genieten! Wil jij ook het maximale uit het leven halen en ben je ± 25-35 jaar oud? Graag hoor ik van je! :wereld:
Ik vertrek 16 maart al naar thailand om door dit land te gaan reizen, maar verwacht dan om begin mei naar Katmandu(Nepal) te vliegen, en vanuit daar over land door te reizen naar india.
Ik heb in elk geval tot 16 juli om naar Bangalore (zuid india) te komen, vandaaruit vlieg ik weer naar huis.
We zouden natuurlijk in Katmandu kunnen afspreken? Als jou dat ook uitkomt. Of New Delhi. Ik hoor het wel van je!
Lijkt me gezellig!
heyhey,
ik ben van plan om begin mei te vertrekken naar australie, daarna nieuw-zeeland en op de terug weg een tussenstop in azie. hoelang ben je van plan om te gaan reizen? voor mij zou het ongeveer 4 maanden zijn…
heb je al een ticket geboekt?
gr patricia (25)