reisgenoot gezocht

Hi,ik ben een vrouw van 57 j,woon in randstad en reis graag.Ik hou van zon,strand,natuur,cultuur snuiven,ontdekken,goed gesprek maar ook in stilte genieten en laat me verwonderen.Fijn als ik met iemand,een gelijkgestemde dit kan delen,samen beleven.Er is zoveel nog te zien.Alleen reizen doe ik graag,veel gezien.Toch zijn plekjes waar ik graag naar toe wil,rondtrekken,links afslaan daar waar iedereen rechts afslaat.Ik heb geen auto of rijbewijs.Daarom zoek ik iemand om samen te reizen.Periodes,bestemmingen ,alles is mogelijk/bespreekbaar in overleg.Uiteraard mits een klik is en elkaar in elkaars reiswensen/reisgewoontes kunnen vinden.Relatie is geen doel.Een vriendschappelijke gelijkgestemde medereiziger ,in alle vrijheid,is van harte welkom.Eerst kennismaken en elkaar leren kennen.Als het klikt vinden we wel iets wat we allebei leuk vinden.Ga je mee?

Hai hai

Ikgezellige meid reis 13mei naar mallorca zon zee strand cultuur 5dgn misschien ook wat voor jou wie weet

fijn voor je,veel plezier en geniet ervan…ik ben in mallorca geweest,een aanrader!!!

Leuke advertentie. Wil je alleen met de auto?

Zoek ook iemand die af en toe een stedentrip wil maken, maar ook om in augustus 2 -3 weken erop uit te trekken. Niet met auto, maar trein of vliegtuig. Interesse?

Hoi,dank voor je bericht,nee ik heb geen interesse,heb al een reisgenoot gevonden die echter bij mij wensen past.Succes met je zoektocht en fijne reizen!!!