Reisgenoot gezocht

Hallo mijn naam is Carmen (31 jaar) ben voor de periode juni/juli/augustus opzoek naar een reisgenoot die samen met mij een georganiseerde rondreis door Java/Bali of India wil doen voor een periode van ca. 3 weken. Heb jij deze zomer ook geen zin om alleen te gaan en ook graag cultuur wilt opsnuiven laat dan een berichtje achter.

hoi,

ik ben ook van plan om deze richting uit te gaan voor een week of 3, maar denk dat het veel goedkoper is om alles zelf te doen, en niet via zo een organisatie…
je komt altijd wle mensen tegen :slight_smile:

Hee,

Ook mij lijkt het leuk om zeker india te verkennen. Ik heb vorig jaar bali en java al gezien. Maar dan is het leuker om zo maar te gaan en maar zien wat je gaat doen. Dat loopt altijd wel los.

Laat even weten wat jou ideeen zijn?

Groetje

Klinkt onwijs leuk… juni en augustus… circa 3 weken zou echt max 3 weken zijn vooor mij… heb je al verdere ideeen

Hoi hoi,

Zou graag bij je/jullie aan willen sluiten.
Ben al 2x in India geweest en wil graag weer -> het is geweldig daar :slight_smile:
De periode waarin ik zou kunnen is 14-07-2012 t/m 16-08-2012.
Voorstel: los ticket regelen en vanuit Delhi de rest met elkaar plannen.

Groetjes,
Corine

Hoi,

Ik wil ook graag die kant op. Heb nog niets geboekt. Ik heb vakantie van 11 augustus t/m 2 september. Heb je al meer reacties op je bericht gehad?
(Ik ben een vrouw en 35 jaar)

groeten Pluk

Hey Carmen,

Klinkt leuk! Zelf zoek ik iemand om met een groepsreis mee te gaan naar India (zie www.djoser.nl) in juli. Ideetje?

Groetjes Lonneke.