Ik ben van plan om ongeveer in augustus (kan ook maandje later) een wereldreis te gaan maken. Het staat nog in de kinderschoenen, maar een aantal zaken heb ik al op een rij:
-
3 tot max 6 maanden
-
Landen/streken die mijn voorkeur hebben:
-
Thailand (zeer mooie stranden en zeeën!)
-
Vietnam
-
Zuid-Afrika (of Tanzania; gaat me vooral om de safari)
-
Canada? (niet persé)
-
Nieuw Zeeland
-
Caribbean
Ik sta eigenlijk nog helemaal open voor waar ik heen wil, maar dit lijken mij in ieder geval erg mooie landen om heen te gaan. Het is mogelijk om alleen te reizen, tijdens je reis ontmoet je immers ontzettend veel mensen, maar ik zou het toch vele malen leuker vinden als iemand dezelfde interesses heeft en wellicht samen met mij deze reis wil maken!
Kort over mezelf: ik heet Peter en word op 20 januari 23 jaar. Ik hou erg van actieve vakanties, maar af en toe lekker een paar dagen uitrusten op het strand oid vind ik heerlijk! Ik hou heel erg van natuur (meer dan van cultuur), maar zo nu en dan een stad bezoeken vind ik ook lekker.
Als je interesse hebt, laat een berichtje achter. Heb ontzettende zin om er een hele gezellige tijd van te maken!
evt voor extra persoonsinformatie, zie http://kangar0o.hyves.nl (op foto met witte broek) of msn op [EMAIL=“nemesis_god_1@hotmail.com”]nemesis_god_1@hotmail.com
Peter