Heb je ook zin om weer de sneeuw op te zoeken? Jaarlijks organiseren we een wintersport naar Oostenrijk en dit keer gaan we naar het uitgestrekte gebied van Ski Amadé. De groep bestaat uit skiërs en snowboarders van ongeveer 30–50 jaar oud. Een deel reist ieder jaar mee, maar doorgaans haakt ook ongeveer de helft voor het eerst aan.
Ski Amadé bestaat uit vijf deelregio’s met in totaal zo’n 760 km aan pistes, waardoor er voor ieder niveau mooie afdalingen te vinden zijn. Ik heb een accommodatie met sauna en houtkachel geboekt bij St Veit binnen Ski Amadé, met plek voor maximaal 15 personen.
De gemeenschappelijke kosten delen we. Als je geen vervoer hebt: vaak kun je met iemand van ons meerijden en de kosten delen — wel zo gezellig.
Zelf houd ik van de gezelligheid in de accommodatie, een bordspelletje op z’n tijd, leuke gesprekken, doorskiën tot de laatste lift, maar ook de après-ski. Ik ben een gevorderde skiër en red me overal, maar ook met minder ervaring kun je prima aansluiten. We eten afwisselend in het verblijf (zelf koken) en gaan soms uit eten.
Heb je interesse om aan te haken of wil je meer informatie? Stuur me dan een berichtje.