Ik ben Emmy, 20 jaar oud en ga van de zomer naar Vietnam. Ik ga eerst vier weken vrijwilligerswerk doen in Can Tho (van 4 juli t/m 1 augustus). Vervolgens wil ik van 1 t/m 20 augustus door Vietnam gaan rondtrekken. Ik wil dan beginnen in het zuiden en dan het hele land door naar het noorden toe.
Wie wilt er nog meer in dezelfde periode Vietnam gaan ontdekken? Het lijkt mij namelijk erg gezellig om samen te reizen! Ik hoor het graag… :vak02:
Ik ben deze zomer ook van plan om in een land vrijwilligerserk te doen en daarna rond te reizen. Vietnam en Cambodja lijken me leuk.
Als eerst stond Israël op de planning, maar dat blijkt toch moeilijker te regelen zijn met vrijwilligerswerk.
Ik ben nog steeds aan het rondneuzen voor een leuk project in Cambodja voor 2 weken (1 t/m 14 juli) en een project voor 2 weken in Vietnam (16 juli - 31 juli). Daarna vanaf 1 aug. rondreizen in Vietnam(het hele land zien) lijkt me super. Mocht ik die kant op gaan dan hoor je van me.
Mijn reisperiode: begin juli t/m eind aug 2012
Ps: ik ben 23
Groetjes,
Amz
Ik ga via ‘Vrijwillig Wereldwijd’ vrijwilligerswerk doen. Erg leuke en goede organisatie, misschien iets voor jou ook? Voor meer info moet je even op www.vrijwilligwereldwijd.nl kijken!
Ik heb even gekeken op wereldwijd.nl, maar ik vind de projectkosten te duur voor 2 weken. Maar ik heb al wel een leuk project gevonden (kosteloos) in Cambodja. Daarna wil ik in Cambodja verder reizen en ben nog steeds van plan om ook richting Vietnam te gaan. Ik moet even zien welke datum mij het beste uitkomt, ik weet namelijk niet hoelang ik in Cambodja ga blijven en wanneer ik uiteindelijk Vietnam binnenga.
Excuses voor mijn late reactie, heb een aantal drukke weke achter de rug.
Ik heb nog steeds plannen om naar azie te gaan , maar ik wacht nog steeds op een definitieve datum van de organisatie. Ze zijn erg traag met reageren.
Mede gezien het contactverloop tussen mij en de organisatie en andere privé-redenen, heb ik besloten deze reis niet meer te doen.
Ik wens je veel plezier in vietnam !