Reisgenootje Voor Een Jaar Vietnam Gezocht

Beste mensen,
Ik ben op zoek naar een reisgenootje om een jaar lang vrijwiliigerswerk te gaan doen in Vietnam. Ik ben net begonnen met dingen uitzoeken en regelen (verzekering, visum, ticket, paspoort, inentingen etc. etc.). Ondertussen geld aan het sparen met de bedoeling om in september (eventueel oktober) te vertrekken voor een jaar. Maar alleen is ook maar alleen en met z’n tweeen (of nog meer) is natuurlijk veel leuker. Plus dat ik dan een stok achter de deur heb om ook werkelijk te gaan, want zo’n reis is best engig. Excuses om niet te gaan zijn dan ook zo bedacht.
Ik wil graag naar Vietnam omdat mijn reserve-vader uit Vietnam komt (lang verhaal). Hij kan waarschijnlijk werk voor me regelen in een kindertehuis. Het is vrijwilligerswerk tegen kost en inwoning (voor zover ik weet). Zoals je merkt sta ik aan het begin van wat ooit een groot avontuur moet gaan worden. Wil jij met mij meedelen in dit avontuur? Ik ben 20 jaar, van het vrouwelijke geslacht, heb veel zin om lol te maken en een nieuw land met zijn cultuur en taal te leren kennen. Jij ook?

Hoi
ik ben deze winter door vietnam getrokken en vindt het een heel goed plan wat je daar hebt,het zijn sterke,onderlegde mensen die alle hulp verdienen.
Laat het echter niet afhangen van het vinden van een reismaatje,je zult er genoeg maken ginder.
Veel geluk!