Reisgenoot gezocht voor trips naar themaparken

Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een reisgenoot of meerdere reisgenoten die het leuk vinden om thema/pretparken over de hele wereld te bezoeken. Dit kan een dag (Nederland, Duitsland) zijn maar ook meerdere dagen.

Hierbij denk ik oa. aan Europapark, Phantasialand, Heidepark, Disneyparken. de Engelse parken, parken in Noorwegen/Denemarken, etc. etc.

Vorig jaar ben ik een aantal dagen naar Europa Park geweest en dat beviel heel goed. Dat smaakte naar meer.

Naast themaparken vind ik cultuur en natuur tijdens een trip ook belangrijk en leuk. Een bezoek aan een stad/museum/dieren(natuurpark) is naar mijn idee net zo leuk.

Indien het klikt zou ik ook de oceaan over willen naar Las Vegas,Florida,etc.

Data: in overleg (eind juli en eind september heb ik in elk geval wat langer vakantie). Data kunnen eventueel in overleg aangepast worden.

Wat over mijzelf:
Ik ben een rustige jongen en rook en drink niet, geen discotheek, kroeg,zee,strand type.

Als je meer wilt weten mag je me mailen.

Heey,

Een paar jaar te laat waarschijnlijk, maar ik wil ook wel graag verschillende parken gaan bezoeken volgend jaar.

Ik zoek iemand die overal in gaat… :slight_smile:

Hoi,

Ik ga volgende maand naar Berlijn, dus genoeg reden om cultuur op te snuiven. Ik ben al twee in Salou geweest, maar nog niet naar Port Aventura. Verder is Disneyland natuurlijk nog steeds helemaal het einde en voor mij al een eeuwigheid geleden dat ik in de Efteling ben geweest. Dus mocht je weer gaan laat me maar weten