Reisgenoot gezocht voor surftrip

Hoi! Aangezien ik nog een tegoed bij KLM heb open staan wil ik er graag nog twee weken tussenuit. Omdat ik er al wat weekjes in de sneeuw op heb zitten wil ik nu graag naar de zon. Alleen maar stilzitten is niets voor mij daarom wil ik het graag combineren met wat surflessen. Ik heb al wat rondgekeken en fuerteventura, Dubai en de Dominicaanse republiek lijken mij goede opties… Ik wil wel op korte termijn omdat ik vanaf 1 april weer verplichtingen heb op gebied van werk en studie. Ik ben een vrouw van 27 en zou graag met een andere (hetero) vrouw reizen. leeftijd maakt me niet uit. Ben benieuwd of er hier iemand is die ook zin heeft in een surfvakantie!

heay ik ga in maart 2 weken surfen in marokko by thagazou!ook ga in naar marrachech en wat excursies doen en ik verblijf by almugar surfhouse. Ook ga zitten er yoga lessen bij in!het schijnt daar super te zijn om te surfen!ben zelf al op veel plaatsen geweest, hawaii, sri lanka,thailand, indonesie maar marokko stond al lang op mijn lijstje! kijk ff anders op de website of hetd je wat lijkt! http://www.almugarsurfmorocco.com/

Greetz, Thalissa