Reisgenoot gezocht voor Project in Thailand najaar 2011

Hallo,

Mijn naam is Donna, ik wil in het najaar van 2011 graag voor 2 á 3 maanden naar Thailand gaan voor een project. Ik ben nu al aan het zoeken zodat als ik iemand kan vinden die met me mee zou willen gaan, dat we wat tijd hebben om elkaar beetje te leren kennen enz.

Omschrijving van mijn reis naar Thailand…

Ik doe zelf de MBO opleiding Diermanagement niveau 4, dit is nu mijn afstudeerjaar en ik heb echt een passie voor dieren. Zelf ben ik helemaal gek op de olifanten. Daarom wilde ik ook altijd erg graag naar het buitenland om met olifanten te werken. Maar aangezien het overal veel te duur is voor mij, had ik de moed een beetje opgegeven, tot ik vorige week via deze site terecht kwam bij een olifantenfarm in Thailand. Het heet Elephants World, ik heb een document van hun gestuurd gekregen dus ik kan je dit doorsturen als je interesse hebt.

Elephants World is opgericht in mei 2008, door Dr. Samart Prasitthiphon, dierenarts en hoofd van de afdeling ontwikkeling dierenwelzijn in Kanchanaburi Provincial Livestock Office. Zijn werkzaamheden hebben hoofdzakelijk te maken met olifanten die ziek, mishandeld, gehandicapt, illegaal, bejaard zijn of op straat leven. Dr. Samart heeft Elephants World opgericht met het oog op deze problemen. Een natuurlijke omgeving voor deze olifanten, met alle rust en ruimte, om hen beter te maken en te verzorgen, maar vooral om hun een goed en ontspannen leven te laten leiden na altijd ontzettend hard gewerkt te hebben.
Hier werken de mensen voor de olifanten en niet andersom, de dagelijkse werkzaamheden zijn; het eten geven aan de olifanten, ze iedere dag verplaatsen, ze verzorgen, het dagverblijf schoonmaken, iedere dag breng je ze na de rivier zodat ze gewassen kunnen worden, etc …

Wil je meer informatie weten? Dan hoor ik het graag van je!

Groetjes,
Donna.

ps. de kosten zijn niet erg hoog tegenover andere projecten!!!

Hoi Donna;
Welkom hier op het Thailandforum!!Heb je al het reisgenotenforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je eventueel je vraag ook posten op de betreffende forum!!

1 like

Wauw! Gaaf hoor dat je je zo inzet! Ben zelf ook gek op olifanten en dat is door mijn bezoek aan Thailand alleen maar meer geworden.

Ik wens je heel veel succes en hoop dat je een reisgenoot vind!

zoek uit hoe het zit met een werkvergunning

1 like

Hardstikke tof,
Wens je veel succes(heb zelf ruim 30 jaar met olifanten gewerkt,in dierentuinen)dus kan me je passie .
levendig voorstellen.
Groet, Rob

1 like

Hoi Donna,

Ik zoek ook nog een reisgenoot voor eind 2011… Ik wil alleen niet werken, misschien vind ik een week of 2-3 wel leuk om met je op te trekken. Dan komen we in ieder geval niet alleen aan!

Groetjes
M