Reisgenoot gezocht voor Midden- of Zuid-Amerika

Ik ben Bart, 32 jaar en in de loop van dit jaar wil ik graag voor ongeveer vier weken naar Midden- of Zuid-Amerika. Ik denk bijvoorbeeld aan de Maya-route (Mexico, Guatemala, Belize, Honduras) of een combinatie van Peru en Bolivia. Andere opties niet uitgesloten! Wie (m/v) ziet dat ook wel zitten en is net als ik op zoek naar een reisgenoot? Laat een berichtje achter of mail naar [EMAIL=“bart1976@live.nl”]bart1976@live.nl :dag:

Hoi,

Wanneer zou je willen gaan ?
Ik heb misschien ook wat plannen in die richting.
Laat maar weten!

groetjes
Anke

Hoi Anke,

Wat betreft de vertrekdatum is nog veel mogelijk. Wel wil ik graag dit jaar gaan en een beetje rekening houden met eventuele regen- of stormseizoenen. Ik ben niet gebonden aan bepaalde vakantieperiodes.

Heb je al concrete plannen?

Groetjes,
Bart

De oproep staat nog, dus wie interesse heeft kan nog steeds reageren!

Hey Bart,
Zeker leuk om een reisgenoot van te voren te vinden, maar uit ervaring/van horen zeggen/lezen heb je zo leuke reisgenoten gevonden als je door Midden/Zuid Amerika reist. Zit zelf waarschijnlijk heel september in Ecuador, erg mooi land en kan ik je aanraden, goed in combinatie met Peru bv. Succes met alle voorpret!

Hoi, Weet je al wanneer je vertrekt? Peru, Argentinie en Bolivia spreken mij dan meer aan want ik houd meer van nauur dan cultuur. Wil je reizen met bus of huurauto? Wel handig is als je Spaas kunt spreken ik dus niet. Ik denk er aan om eind maart begin april te vertrekken ook voor een maand. Gr Els 3 jaar.