Reisgenoot Gezocht Voor Diverse Vakanties.

Hoi,

Ik zoek een gezellige reisvriendin voor diverse vakanties.
Ik wil niet halsoverkop met iemand weg zonder goed te hebben gekeken of het echt klikt. Heb dus geen haast en wil er dus de tijd voor nemen. Ik heb dan ook nog geen tijdstip waarop ik weg wil. Pas op het moment dat ik iemand heb gevonden waar het gewoon simpel goed mee klikt is het tijd om, in eerste instantie een paar daagjes, lekker er even op uit te gaan!
Als het klikt lijkt het mij erg leuk om wat vaker op vakantie te gaan. Weekendjes weg, steden bekijken, tot een weekje in de winterperiode heerlijk naar de zon! Een dagje strand is niet aan mij besteed, maar ik ben juist gek op van alles even wat opsnuiven; strand/water, beetje cultuur, terrasje, winkeltjes etc…
Ik ben een 38-jarige positief ingestelde vrouw met een zelfstandige fulltime baan in de adviserende sector.
Ben spontaan, extrovert, kan makkelijk praten, houd van humor, drukte, maar ook serieus en rust op zijn tijd is belangrijk voor mij.
Ik woon in Overijssel en zou het prettig vinden als je globaal in de buurt van, of in deze regio woont.
Tot mails!
E-mail: yvonne-@softhome.net