Hallo,
mijn naam is Dorien, en ben op zoek naar een reisgenoot van ongeveer tussen de 25 en 35 jaar die houdt van cultuur, aangenaam weer en lekker eten. Mijn plan is om op vakantie te gaan ergens eind september of oktober naar ergens waar het weer aangenaam is, en ook iets van de cultuur/natuur te zien is. Sta voor veel bestemmingen open want heb nog veel nieuwe dingen te ontdekken.
Ik houd van een combi van rust en activiteiten. Het liefs huur ik een paar dagen een auto om de omgeving te bekijken of een stad te bezoeken. Ben geen luxepaard, maar enig comfort vind ik wel zo fijn. Via tripadvisor ga ik graag op zoek naar leuke restaurantjes van goede prijs/kwaliteit verhouding of bijzondere bezienswaardigheden. Een paar standaard toeristische dingen vind ik prima, maar het liefst ben ik niet waar alle andere Nederlanders ook zijn.
Het meest ideale verblijf vind ik een appartementje een beetje centraal in het toeristische gebied zodat dat een goede uitvalsbasis is voor activiteiten, en ook voorzieningen zoals supermarkten in de buurt zijn.
Do’s: houden van verschillende culturen, wat van het land zelf willen zien, lokaal eten uitproberen, nieuwe plaatsen ontdekken waar niet teveel andere toeristen komen, af en toe een relaxdag met een boek bij het water, sociale en open houding, goed de wederzijdse verwachtingen van tevoren afstemmen.
Dont’s: hele dagen aan het strand/zwembad liggen, eten bij de Mc Donalds, klagen over het weer, vaak stappen, hele ochtend in bed liggen met een kater, niet zonder internet en social media kunnen, je eigen plan trekken omdat jou iets niet aan staat, slecht kunnen communiceren, zonder overleg vreemden meenemen naar de verblijfsplaats.
Heb je vragen, stel ze gerust!
Groeten,
Dorien