Hallo…Ik ben Stacie uit Helmond, 23 jaar oud en ik ben opzoek naar een reisgenoot (geen backpackers) want ik wil graag voor een wat langere tijd gaan wonen en werken op Bali en natuurlijk is dat wat gezelliger met z’n 2tjes.Ik ben net terug van Bali (Sanur is bij Kuta)en heb mij hart verloren aan het mooie land en de aardige mensen.Vraag mezelf nu steeds vaker af wat ik nog doe in NL.Ben nu dus hard opzoek naar werk en verblijf, moet eerlijk bekennendat het best wel moeilijk is maar ik geef niet op…Dus ik zou graag met iemand in contact komen die ook zin heeft om het roer helemaal om te gooien en aan iets nieuws te beginnen.Zodat we samen elkaar kunnen helpen om werk te zoeken en het verblijf wordt niet zo een probleem omdat ik daar mensen ken, die mij erbijkunnen helpen. Dus het zou top zijn als iemand intresse heeft om samen met mij die richting op te gaan en NL zo snel mogelijk te kunnen ontvluchten, eensuper tijd te gaan maken in Bali en natuurlijk mooie plaatsen te gaan bezichtigen want dat moet je gewoon doen in zo’n mooi land. Hoop snel iets te horen…Groetjes Stacie
hey ik ben david uit belgie
bali staat ook op mijn verlanglijstje
en was van plan te reizen naar zuid azie van half december tot half februari
we kunnen zeker bespreken wat er mogelijk is hé
voeg mij toe aan msn
grts david
Hay,
Klinkt onwijs gaaf. Wanneer zou je die kant op willen?
Groetjes Nicole
Goedendag,
Ik ben zelf ook al een keer een jaar naar Bali geweest het is was me zo goed bevallen dat ik dit jaar weer terug ga. Ik vertrek eind mei en voor mij is het ook de bedoeling dat ik weer mooi plekken wil bezichtigen en dit jaar wil ik ook kijken of het mogelijk is om daar iets op te starten.
Zelf hebben mijn ouders een huis op Lombok. Het lijkt me leuk om een reisgenoot te hebben voor dit mooie avontuur.
Ik hoor het wel van je.
Groetjes