Reisgenoot gezocht voor Bali 15 jan - 15 feb

Hallo ik heb een reis geboekt voor 1 maand naar Bali en in de tussentijd wil ik even Thailand en Singapore bezoeken om wat vrienden te ontmoeten maar mocht je een leuk openminded meisje zijn die zelfstandig is en het leuk vind om te relaxen, lekker te eten en nog wat van de regio de bekijken op een scooter laat het me dan ff weten. ik zit op het moment in een hotel, daarna ga ik naar thailand of de gilli eilanden en dan kom ik weer terug in Bali; kernwoorden zijn: lekker ding, beetje gek, openminded, houd van azie en het eten, houd ook van gezond doen bv, sporten, fitnessen, wandelingen maken, bedgames :wink: is verzorgend en komt met leuke ideeen (die ik ook heb) ben benieuwd, ik heb al geboekt dus ik ga zowieso. ik ben een leuke atletische ned/colombiaanse jongen en woon op dit moment in spanje alwaar ik appartementen verkoop, ik verhuur mijn huis in rotterdam aan een directeur van een lokaal bedrijf dus daarmee zijn mijn vaste kosten gedekt. Lekkere leuke frisse gekke meiden reageer ! mocht je het wat vinden stuur me ff een prive mailtje en dan mailen we ff verder, fotos heb ik uiteraard. ps je hoeft niet 4 weken beschkbaar te zijn zoals gezegd ik ben er; on and off dus laat maar weten of je het wat vind en dan komen we wel tot een goede oplossing voor ons beide