Hallo, Mijn naam is Karin en ik hoop hier een reismaatje te vinden voor 4 weken Thailand in maart 2017. Het idee is om te gaan backpacken, voor mij trouwens de eerste keer. Weliswaar niet in hostels maar in de guesthouses (net geen middenmoot). Dit is een droom voor mij die ik heel graag wil realiseren met iemand met dezelfde insteek als ik. Zoveel mogelijk met het openbaar vervoer reizen en kijken hoe lang je op een plek blijft. Niet teveel plannen maar wel in het hoofd hebben wat je heel graag zou willen zien en dan kijken wat er nog meer op je pad komt. Wat ik bv heel graag wil doen is naar het Elephant Nature Park in Chiang Mai, 12 maart full moon party op Koh Phangan, diverse eilanden bezoeken, een jungletocht, slapen in een hutje op het water, de Erawan watervallen, bridge over the river Kwai, 1 dag massagelessen nemen in het tempelcomplex in Bangkok….noem maar op maar vooral relaxed zijn. Ik ben absoluut geen stresskip o.i.d. en ga graag met je in overleg om dan samen een mooie reis samen te stellen. Mijn budget is maximaal € 3000.00 (100.00 euro per dag) maar dat is volgens mij ruim genomen. Als ik de reisverslagen e.d. lees op internet kan je met ca. € 50.00 per dag al heel wat doen maar ik wil ook niets laten liggen omdat het niet in het budget van € 50.00 per dag past….Oh misschien niet onbelangrijk (?), ik ben 55 jaar en jong van geest . Niet heel conventioneel en zeker niet conservatief maar niet in het extreme. Als je je aangesproken voelt door dit verhaal laten we dan eens met elkaar afspreken en kijken of er een (reis)klik is.
Beste Karin61, waar woon je? evt. handig als je elkaar vooraf wilt meeten. Groetjes Zonvlinder
Ik woon in Heerhugowaard NH