:wereld:Hallo ik ben een vlotte jong uitziende 32 Belgische meid,
:zon02:Ik ben al vanaf 2 Juli in Thailand.De 1ste 3 dagen heb ik alleen door gebracht in Bangkok.Op de 3de dag(=zaterdag)heb ik ne Nieuw Zeelander leren kennen die ik in Chang Mai weer tegen het lijf liep.Zondag hebben Hayden en ik Chang Mai verkent.Maandag zijn we samen op 3 daagse jungel trek geweest wat fantastische was!!!Op de trek een Belgische koppel leren kennen.Donderdag en vrijdag hebben we met ons 4 door gebracht in.Vrijdag heeft Hayden ons verlaten en is hij richting Laos getrokken.De 3 Belgskes zijn samen naar Koh Chang getrokken voor een aantal dagen.Fre en Veerle hebben me vandaag verlaten omdat ik zelf nog een paar dagen extra wou blijven,vandaar.Zal hun woensdag,donderdag of vrijdag terug in Bangkok ontmoeten.Vrijdag nacht hebben zij hun terug vlucht dus…het zou ideaal zijn als ik dan verder met mijn reisgenoot de omgeving van Bangkok zou kunnen verkennen.>>>25 Juli heb ik een vlucht naar Laos mijn plan was om daa 1 a 2 weken te blijven en daarna door te reizen naar Vietnam.Vietnam il ik doen langs de kustlijn van Noord naar Zuid voor 4 weken en mijn overige tijd in Combodja door te brengen.
Moet zorgen dat ik 15 September op mijn vlucht zit richting Belgie.:vak01:
:chin:Interesse???Let me know soon!!:biggrin:Via;:vak02:
-www.wereldwijzer.nl
-http://mienekepoes.waarbenjij.nu
[EMAIL=“-mienekepoes77@hotmail.com”]-mienekepoes77@hotmail.com (msn)
-facebook= Mieneke Buedts
-skype=Mienekebuedts
Greetz rasta girl:dag:
xxx