Reisgenoot gezocht om te leren surfen

Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die de komende maand(en) zin heeft om vrijwilligerswerk te gaan doen in Portugal om zodoende het golfsurfen onder de knie te krijgen. Ik heb zelf een keer 10 dagen gesurfd in Frankrijk, maar heb het idee dat je dit echt een lange tijd achter elkaar moet doen om het werkelijk onder de knie te krijgen en vrienden van mijj werken allemaal en hebben niet zolang vrij. Lijkt me ook leuk om het via vrijwilligerswerk te doen omdat het dan goedkoop blijft. Ik ben een leuke vlotte jongen van 28 en kom uit Nederland, maar studeer momenteel film regie in London. Ik heb ook wel een leuk adres gevonden voor vrijwilligerswerk namelijk in Termos de Azenha, heel mooi dorpje vlakbij de kust. je werkt dan 4 dagen en verder kan je dan surfen dus! Ok tot horens…

Sandesh

Hey Sandesh!

Klinkt als een leuk plan! Wil zelf ook hele graag leren surfen, maar volgens mij moet je het dan inderdaad voor een langere tijd doen. Wat voor vrijwilligerswerk wil je dan gaan doen?

Lijkt me leuk om iets van je horen. Mijn emailadres is: lottedegraaf@hotmail.com

Groetjes!