Vakantie(werk) + Surfen Portugal

Hoi ik ben Anna (20) en had het goede plan om in de maand augustus (misschien een beetje eerder) naar Portugal te vertrekken. Om daar te gaan surfen.
Omdat ik niet veel geld heb, zou ik daar wel willen fruitplukken of ander werk doen. Weet er iemand hoe ik aan werk daar kan komen? Of is er iemand die ervaring met werken in Portugal heeft?
Of is er iemand die zin heeft om met mij mee te reizen? Laat dan een reactie achter!

Alvast bedankt!!

Hey,

Ik had ooit via internet sites wat golfsurfscholen in portugal benaderd, en die hebben vaak mensen nodig die wat dingen willen doen in de zomer vakantie periode misschien een idee voor jouw?
Wat voor surfen doe je eigelijk?
Groet

Maurice

Hoi Maurice,

Bedankt voor je reactie en je tip!
Ik surf nog niet heel lang, ik heb een shortboard dat is golfsurfen dus.
Heb jij trouwens die brieven naar Nederlandse surfscholen daar gestuurd, of gewoon in het Engels. Ik spreek geen Portugees.
En wat voor werk wilde je daar gaan doen? Mijn mail adres is trouwens annagalema@hotmail.com dit is misschien makkelijker.

grt. Anna

Hoi,

Ik surf zelf ook, ca. 9 jaar, veelal in Wijk aan Zee. Mijn plannen zijn om deze zomer 3 weken te gaan surfen/ stedentripje en of andere vakantieactiviteiten te ondernemen. Wie weet is er een combinatie mogelijk, ben in bezit van auto, is dus ook wel handig.

gr.
patrick

Hoi Anna,

Je kunt ook een tijdje vrijwilligerswerk komen doen bij Termas da Azenha, dan heb je je verblijf en maaltijden gratis en kun je in je vrije tijd gaan surfen bij Figueira da Foz, Cova, Lavos, etc. Wat allemaal qua afstand prima te behappen is!
Mocht je interesse hebben: [EMAIL=“andre@snert.nl”]andre@snert.nl en je kunt ook kijken op www.termas-da-azenha.com (daar staan ook de surflocaties genoemd)

Groetjes,

Andre