Reisgenoot gezocht Myanmar jan-feb

Hallo reizigers,

Ik ben opzoek naar een reisgenoot voor een reis die ik ga maken naar Myanmar halverwege januari. Ik heb de nodige reiservaring opgedaan de afgelopen jaren en het blijft leuk. Ik vind het heerlijk om alleen te reizen, maar het lijkt me ook leuk om een gedeelte samen met iemand te doen. Ik ga vanaf begin januari 3,5 maand in mijn eentje reizen door Zuid-oost Azie. (thailand, myanmar, laos, vietnam is het plan, maar niets staat nog vast) Ik begin in Bangkok en ga daarna naar het het Zuiden van Thailand. Hierna ben ik van plan om vanaf 15 januari voor 3/4 weken naar Myanmar te gaan. Lijkt het je leuk om dit samen te doen?

Ik ben 32 jaar oud, woon in Amsterdam heb van mijn fantastische werkgever 3,5 maand sabbatical gekregen.

Ik ben opzoek naar iemand die net zoals ik avontuurlijk is en van natuur, cultuur sport en gezelligheid houdt.

Lijkt het je wat, stuur dan een berichtje.

Groetjes Linda

Hey linda,

Wanneer zou je naar Bangkok vertrekken? Ik zoek iemand om eigenlijk nog deze maand december,naar Bangkok te gaan en dan naar het zuiden toe, Phuket, Phi Phi, Krabi etc

Grtjs