Eind FEB 2015 Myanmar & veel meer

Hallo!

Na eindelijk de stap te hebben gezet om drie maanden vrij te nemen van mijn werk, gaat mijn reis nu met voorbereiding al wat beginnen. Ik wil erg graag Myanmar bezoeken en zoek daar een reisgenootje voor. Ik wil graag rond 20/22 februari naar Bangkok vliegen om daar mijn visum aan te vragen.

Ik ben erg benieuwd naar dit land, aangezien het nog niet zo lang open is voor toerisme en het me nog een erg authentiek land lijkt. Ik zou graag de cultuur beter leren kennen en dan met name het boeddhisme.

Hierna wil ik weer terug gaan naar Thailand, om daar een paar weken rond te reizen en wil ik graag in Koh Tao leren duiken, zodat ik de mogelijkheid heb dit ook in andere landen te doen. Ik zou nog graag naar de Filipijnen willen om daar de prachtige natuur te bezichtigen, maar dit ligt allemaal nog open. Myanmar en Koh Tao is wel een must.

Ik zoek dus vooral iemand voor Myanmar, maar zou het leuk vinden als ik met diegene de rest van Azië kan ontdekken, zodat ik iemand heb waarmee ik een ervaring deel. Dan zouden we nog eens kunnen afspreken om deze herinneringen op te halen.

Nog een klein stukje over mijzelf: Ik ben 24 jaar. Als ik op reis ga ben ik net afgestudeerd aan de CALO als psychomotorisch therapeut en bewegingsagoog (klinkt moeilijk, maar valt mee). Ik ben sportief, houd van avontuur, cultuur en ben ondernemend. Daarnaast vind ik het ook zeker leuk om een avond te stappen en dan een dagje strand te pakken.

Ik hoop dat deze oproep je aanspreekt en aarzel zeker niet om contact op te nemen!

Groetjes,

Kyra

Hey,

Ik vlieg op 15 februari op Bangkok. Als ik een medereizeiger vind , wil ik naar Myanmar, anders ga ik in Thailand en eventueel Laos of Cambodja rondeizen.
Ikzelf ben 38 jaar en woon in Gent (BE). . Ik hou van gevarieerde reizen: cultuur,avontuur en natuur. Een dagje relaxen aan de zee vind ik wel fijn. Heb je interesse om in contact te komen?

Groeten
Gautier