Reisgenoot gezocht (m/v) voor juli (of augustus) 2017, bestemming in overleg

Deze zomer wil ik graag met een leuk persoon op reis. Al mijn vrienden hebben óf een relatie óf geen geld óf zijn niet heel avontuurlijk, dus vandaar dat ik via internet op zoek ben naar iemand waar ik mee op vakantie kan. Vorig jaar ben ik ook op deze manier met iemand weg geweest en dat is goed bevallen :slight_smile:
Ik ben 41 en sinds twee jaar weer vrijgezel en heb een aantal landen die ik graag wil bezoeken (daar heb ik ook oproepen voor geplaatst hier) maar tot op heden heb ik daar nog geen reisgenoot voor gevonden.

Voorkeurbestemmingen (liefst begin juli):

1: Burkina Faso, Togo en Benin (hiervoor heb ik al een heel schema gemaakt, circa 20 dagen)
·[FONT=&quot] Richtprijs: 2000 – 2500 euro[/FONT]
2: Zanzibar (ook hier al een globaal schema voor)
·[FONT=&quot] Richtprijs: 2000[/FONT]

Voor andere landen sta ik ook open zoals Costa Rica, Cuba, West America of Chili en Argentinië. Maar ook reizen binnen Europa zijn allemaal bespreekbaar.

Een ideale vakantie is afwisselend zon, zee, strand en culturele activiteiten en lekker eten en drinken. Ik heb al vrij veel landen in de wereld bezocht (backpacking in Zuid Oost Azië, Australië, Zuid Amerika, Gambia maar ook veel in Oostenrijk geweest in de zomer en winter).

Heb jij interesse?

He hallo, ik zoek een beetje hetzelfde als jij Niekey. Mijn ideale vakantie is zoals jij omschrijft met afwisseling. Hopelijk hoor ik nog van je. Ik trouwens op dit moment ook singel en 48 jaar. Groetjes

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Stuur me even een PB met wat meer info over wie je bent svp, dan kunnen kijken of er aanknopingspunten zijn voor nader contact :slight_smile:

Hi, net bericht dat je wat gestuurd hebt , omdat mailbox schijnbaar vol was (spam) kan ik je bericht niet ontvangen. Heb mailbox geleegd maar zie je bericht niet. Kan je die opnieuw aansturen? Grt

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik heb inmiddels iemand gevonden :slight_smile: