Hallo daar!
Ik zoek een (of meerdere) leuke, gelijkgestemde, open minded reisgeno(o)t(en) (m/v) voor een zeer impulsief vakantieplan. Hoe impulsief? Nou, het scheelde echt een haar of ik had morgen (de dag nadat ik dit plaatste) in Syrië gezeten… (ZO impulsief dus!)
Maar nu even serieus:
Ik heb een druk leven en studeer. In verband met die studie ben ik gebonden aan de zomervakantie. Ik heb gewoon een venster geprikt waarin ik vrij wilde zijn. Nu heb ik ook sinds kort een nieuw vriendinnetje, wiens vakantieplannen nogal contra liepen met de mijne. Tel daarbij op nogal wat gesettelde vrienden en kennissen die liever huisje-boompje-beestje-familie dan roadtripjes maken en de ellende is compleet. Ik heb nog tot 6 augustus vrij en eigenlijk heb ik wel zin om er nog even tussenuit te gaan.
Nu is dit één van de weinige sites waar ik wel een goed gevoel krijg bij de oproepjes en de mensen die ze plaatsen. Een concreet plan heb ik nog niet, maar een ik sta open voor goede ideeën en suggesties. Strandvakantie, een stedentrip, een cultuurvakantie, een rondreis, een roadtrip, een idioot avontuur, et cetera, et cetera! Destination: unknown… Al gooien we een dartpijl op de kaart… ALS het maar haalbaar is op korte termijn!
Keywords: pragmaticus, positivist/optimist, easy going, eigenzinnig, straight to the point, geen dertien-in-een-dozijn-type en humor.
Wat je wel moet weten is dit: een goed plan moet je snel uitvoeren dus als er een goed plan is, dan zie ik mogelijkheden.
Dus: wie heeft er zin? Stuur me een bericht via hier of Hyves (zie profiel voor link en nog meer info over mij…).
Groet,
Dan