Hey Hey,
Ik ben een spontante meid van 21 en heb van 7 tot 21 september vakantie en wil erg graag nog lekker een weekje weg naar het buitenland. Voorkeur: Canarische eilanden/Griekenland/Italie. >>>
Lekker een strandvakantie afwisselend met leuke activiteiten, ik vind het leuk om wat van de cultuur te zien maar ook om een avondje te stappen.
Ik zoek iemand/of meerdere mensen die het leuk vinden om met mij op vakantie te gaan. Leeftijd rond 20-25 jaar, man/vrouw maakt niet uit.
Ik heb eerst gezocht naar een single-reis maar het is erg lastig te vinden met mijn leeftijd en de geschikte data en ook valt me op dat de prijzen van de singlereizen in september veel duurder zijn als in juli bijv en dat vind ik wel vervelend aangezien ik juist mijn vakantie buiten de schoolvakanties heb gepland om dan evt goedkoper weg te kunnen!
Ik ben wel een singlereis tegen gekomen via de site singlevakanties waar alle singlereizen op staan en dat is een reis naar tunesie van club med dat is een sportieve vakantie. Heel apart want op de site van club med is het een hele dure reis en logisch ook want het is all-inclusive met super leuke activiteiten alleen kan ik niet echt andere mensen vinden die gaan en vind het dan erg riskant om te boeken dus ik denk zet het hierbij als iemand dit ook aanspreek dan kunnen we altijd daarheen gaan. De kosten zijn rond de 750 euro voor 8 dagen. Voor meer info kijk anders maar op de site:
Graag hoor ik reactie van mensen die interesse hebben.
Groetjes Lindsey:zon02: