Reisgenoot gezocht juni 2008: Fly en drive Brazilie, Mexico, of Thailand

Goedemiddag allemaal,

Ik ben Esther, 27 jaar en wil in de maand juni dit jaar een reis maken naar Brazilie, Mexico of Thailand. Bij voorkeur een fly en drive maar een groepsreis mag eventueel ook. Mijn interesse liggen in cultuur, natuur en shoppen in grote steden. Ik ben geen strandganger!!

Heb jij zin om een week of drie mee te gaan, voor een fly en drive bij voorkeur iemand met rijbewijs (minimaal 1 jaar!).

Stuur me een berichtje als je interesse hebt en in die periode vrij bent of vrij kan krijgen.

Man of vrouw maakt niet uit, wel een beetje zelfde leeftijdscategorie.

Gr.
Esther

Hallo Esther,

Wat een goed plan, een fly drive door Brazilie of Mexico lijkt me helemaal leuk, in Thailand ben ik al een maand geweest!

Ik zal me ff kort voorstellen: ik ben Marjolein, 28 jaar, heb ruim 9 jaar mijn rijbewijs en al een aantal keer een fly-drive gemaakt. Ik woon in Alkmaar, werk bij een alarmcentrale voor de reis- en zorgverzekeringen en mijn grootste passie is reizen. Daarnaast ga ik graag shoppen, dansen, uit eten etc.

Groetjes Marjolein

Heey Esther en Marjolein,

dei bestemmingen lijken mij super. Ik heb veel ervaring met Mexico (4x geweest), ik spreek Spaans en heb een rijbewijs (6 jaar). Brazilië en Thailand lijken me zeker niet minder. Ik woon in omgeving Breda en werk in Den Helder, ik ga zeker voor cultuur afgewisseld met vertier, zoals beetje uitgaan en shoppen doe ik ook wel graag. Ik ben nieuwsgierig naar jullieou ideëen. Ik heet Gerry en ben 25 jaar trouwens.

Groetjes

HALLO MEIDEN, WAT ZIJN CONCREET DE PLANNEN? IK BEN MOOD VAN 27JR WIL GRAAG NAAR BRAZILIE, IK KOM UIT GELDERLAND, BEN VAN ORG. BRAZILIAANSE
HOOR GRAAG VAN JULLIE

MVG MOOD
[EMAIL=“moodcandle@hotmail.com”]moodcandle@hotmail.com

Hallo Mood,

De plannen zijn wat mij betreft wat veranderd. Voor een reis naar Brazilie liggen de prijzen toch een stuk hoger dus het zal waarschijnlijk een fly en drive door Mexico worden of Amerika/Canada in de maand juni voor een week of 3.

Ik heb nog geen concrete plannen dus als er nog iemand is die naar Mexico of Amerika/Canada wil, in de maand juni fly en drive, reageer gerust! Wie weet kunnen we samen plannen maken.

Met vriendelijke groet,
Esther