Reisgenoot gezocht juli-augustus 2011

Hallo allemaal,

Ik wil half juli of half augustus voor 17 dagen of iets langer naar Thailand. Ik wil rondreizen, maar mijn ouders vinden het niet zo’n prettig idee dat ik alleen ga. Ik vind het zelf niet heel erg om alleen te gaan, maar moet toegeven dat ik het wel gezelliger en leuker vind om samen te gaan met iemand. Is er iemand die ook rond die periode wil gaan en het misschien wel leuk vindt om ook samen te gaan? Laat het me dan weten. Of misschien dat we een aantal dagen samen kunnen reizen en niet de hele reis, dat kan natuurlijk ook nog. Ik heb nog niet een compleet reisschema, maar wil zeker de volgende plekken bezoeken: Bangkok, Ayutthaya, Kanchanaburi, Khao Yai National Park, Chiang Mai en Ko Samui. Als het je leuk lijkt of er in ieder geval over na wilt denken, wat meer van mij wil weten dan laat het maar horen. Ik ben trouwens 27, kom uit Almelo, Overijssel en heb nog nooit buiten Europa gereisd helaas. Daar komt dit jaar dus eindelijk verandering in! :biggrin:

groetjes Mariëlle

Hallo allemaal,

Ik heb een tijd terug een oproep geplaatst voor een reisgenoot en deze heb ik inmiddels gevonden. Ik wilde mijn oproep laten verwijderen, maar dit is niet mogelijk. Vandaar dit berichtje dat ik dus niet meer op zoek ben naar een reisgenoot.

groetjes Marielle