Ik ben Mieke, 21 jaar oud en verblijf momenteel in Thailand waar ik sinds oktober engelse les geef op vrijwillige basis op scholen en ondertussen rondreis. Ik ben van plan om in Januari en februari via Laos naar Cambodja en eventueel Maleisie en Singapore te reizen. En natuurlijk is het leuker om zoiets te delen met iemand. Dus heb jij dezelfde palnnen laat het me dan weten!
Hoi Mieke,
Ik heb het plan ook te gaan reizen, maar vooral te gaan lesgeven. Ik heb via Greenway de mogelijkheid, maar daar moet je best veel geld voor betalen. Hoe heb jij je vrijwilligerswerk georganiseerd? mirellaflinterman@hotmail.com
Ik ben 23 jaar en wil in januari een rondreis gaan maken door Cambodja of omliggende landen. Ik vind het leuk om de minder bekende plaatsen te gaan verkennen, middels een georganiseerde rondreis of door zelf rond te gaan trekken. Ik heb een leuke rondreis gezien, bekijk 'm maar eens dan heb je een idee wat ik leuk vind. (www.cambodia.nl -> rondreis ->19 dagen)
Wanneer jou iets dergelijks ook aanspreekt kunnen we misschien samen iets regelen. Ik hoor 't wel.