reisgenoot gezocht!! in periode van sep.t/m jan. voor 3 maanden of langer!!

heyhey

ik ben thijs en ben 21 jaar.
Ik ben al een paar jaar van plan om een paar maanden (3 tot 6 maanden) weg te gaan naar Australie en daar ook te gaan werken en rond te trekken om zoveel mogelijk van het land te zien.En nu is het dan zo ver. ik vroeg me af of er nog meer mensen waren die van plan zijn dit te gaan doen want met z`n tween of een paar mensen is altijd leuker en gezelliger dan alleen!!!.Ik zou graag met een paar vrienden gaan maar die hebben daar het geld en de tijd niet voor helaas

als iemand het zelfde probleem heeft als mij hoor ik dat graag!!

groetjes Thijs

Hey,

Ik heb niet hetzelfde probleem als jou haha, maar ik ga wel naar australie binnenkort! ik zoek ook nog iemand om samen mee te gaan. Ik wil liever (in het begin) met iemand samen rezien. verder wil ik werken om de kosten zoveel mogelijk in de hand te houden en dan weer verder te trekken.

Ga je via een stichting? groetjes!

hey

weet ik nog niet of ik via een stichting ga. Ik ben me dat nog allemaal aan het uitzoeken.
Ga jij wel dan via een stichting? denk dat dat wel het beste is.
hier heb je mijn e-mail adres dat praat wat gemakkelijker via msn. als je dat heb?
thijs_maessen7@hotmail.com

Hoi Thijs,

Ik en een vriend van mij zijn dit ook van plan om dit te gaan doen! miscchien is het dan leuk om met zijn 3en te gaan. Is zeker gezelliger dan alleen!
We willen daar inderdaad ook werk gaan zoeken, maar zeker ook veel van het land zien.
Ik heb je toegevoegd op msn!

Groetjes!!