Hey allen, Ik heb hier ook wel oren naar. Prijs en data zijn ok voor mij. Keep me posted als ik evt kan aanhaken.
Grz. elsbeth
Hey allen, Ik heb hier ook wel oren naar. Prijs en data zijn ok voor mij. Keep me posted als ik evt kan aanhaken.
Grz. elsbeth
Ha Elsbeth,
Top, gezellig! Ik hou je op de hoogte.
Groetjes!
Ook ik heb zeker interesse in een eventuele Distant Heat reis. Zit vast aan een vakantie in juli/aug en geen zin om alleen een strandvakantie te boeken. Distant Heat en Jordanie staan al langer op mijn lijstje dus top idee.
Hebben jullie trouwens al gezien dat Shoestring deze reis ook aanbied? € 1200,- incl. toegang Distant Heat.
Ben benieuwd of jullie een leukere aanbieding hebben ![]()
Danielle
Hallo, helaas ga ik niet maar naar Distant Heat ik kan geen vrij krijgen op t werk. ik wil graag volgend jaar graag gaan. wie er volgend jaar wil meegaan mail mij dan houden we contact. groetjes githa
Dag Dani!
Wij gaan wel dit jaar, goed dat je ook een aanbieder gevonden hebt. Een goed idee om de offertes van shoestring en Outsight Travel naast elkaar te leggen. Ik zal Outsight morgen even bellen voor een update.
Wij hebben er zin in!
Hey!
De offerte van Outsight Travel is binnen. Deze komt p.p. ongeveer uit op 1250 euro incl. entree Distant Heat als we vliegen met tussenstop. De prijs is gebaseerd op de entreeprijs van vorig jaar. Zonder tussenstop komt 'ie op 1400.
Hij is dus ietsje duurder dan Shoestring. Een ander verschil is dat we met Outsight met ons ‘eigen’ groepje gaan per auto en dat je bij Shoestring (waarschijnlijk) per bus vervoerd wordt. Het is wel zeker dat het geen bus met bejaarden betreft, bij de reis zit het kaartje Distant Heat inbegrepen en diegenen die de reis boeken maken dus deze bewuste keuze.
Heb even met Shoestring gebeld en ze hebben nog plek.
Bij outsight is de vertrekdatum 26 juli, bij Shoestring de 25e.
Waar gaat jullie voorkeur naar uit?
Groetjes!
.
Hey mensen!
Ik wil eind deze week gaan beslissen. Als je mee wilt, stuur dan even een prive berichtje met je email adres dan neem ik contact met je op!
Groetjes!
Hoi
Ik ben wel geïnteresseerd in die reis incl. kaartjes voor het dancefeest. Hoe heet deze site?
Gr. Marije
Ha Spirit,
Ik heb nu 2 opties open staan: Outsight Travel en Shoestring (www.shoestring.nl, onderaan kopje ‘festival reizen’)
Zie mijn vorige posts!
Groetjes
Maarten
Heeft iemand enige idee, hoe duur de kaartjes zijn? Is het van te voren uitverkocht? Wij zijn nu op wereldreis en gaan onze reis afsluiten in jordanie.
groetjes maartje
Hallo…
Zijn er mensen die nog gaan naar Distant Heat…:cheer:
Met een groep of alleen???
Gr. Muchacha
Heey,
Inmiddels is er een nieuwe ‘advertentie’ over Jordanie. Ik en een paar anderen willen deze zomer een rondreis maken in Jordanie maar dat kan eventueel natuurlijk ook gecombineerd worden.
Groetjes
hey hey…ik heb het gezien ja…maar jordanie schijnt echt mooi te zijn…wellicht als ik vrij kan krijgen ga ik die kant op…groetjes
ja klopt daarom wil ik er ook zo graag naartoe. Wij denken aan een rondreis in combinatie met egypte of syrie… ik bedoel als je er dan toch bent… maar kijk maar wat je wil hou me op de hoogte! groetjes
Hey hey…
Ja precies…ik zat ook te denken aan een rondreis en dan voornamelijk syrie en jordanie…egypte heb ik 3x gezien, maar dan alleen hurgahda…ahaha…
Heb je al op summum.nl of koningaap.nl gekeken> daar hebben ze ook rondreizen naar jordanie…en, volgende maand Vakantiebeurs in Utrecht :cheer:
Groetjes