Reisgenoot gezocht Dancefestival zomer 2010 Distant heat Jordanie!!!

Hallo allemaal,

ik ben zelf reisagent bij Holland International dus stel ik de reis graag samen. en hopelijk kan ik zelf ook mee hangt af van mijn collega’s die ook op vakantie gaan. Ik weet zelf veel over Jordanie hoe wat waar wanneer en een offerte maken voor mezelf en jullie moet mij als reisagent zeker gaan lukken. al zoek ik niet alles op t reisbureau waar ik werk, er zijn namelijk erg leuke pakketen (in de woestijn slapen etc etc) die niet worden aangeboden bij mij :dag:

heel leuk is:

http://www.captains-jo.com/index.php?pg=UGhvdG8gR2FsbGVyeQ==

ik ben aan t wachten op arkefly is nog de vraag of ze doorgaan met vliegen naar aqaba nu vliegen ze tot 3 april als er veel animo is dan gaan ze van de zomer ook nog op aqaba vliegen, ik hoop t wel want dat zou voordeliger zijn dan royal jordanian en wees niet ongerust Arkefly is heel goed ik vlieg minimaal 5x per jaar met ze.

Top Githa,

Goed plan als jij 't regelt. Hebben we direct een leuke gids :slight_smile:

Ik heb qua vliegen eigenlijk maar 1 wens: rechtstreeks vliegen! Overstappen s*cks

Groetjes!

Arke Fly is inderdaad goed!
Ik hoop het ook…rechtstreeks zou top zijn!

Op youtube staan wat gave filmpjes van distant heat

Groetjes,

>>>

Whaa vet ik wil ook mee, moet alleen 3 Augustus weer terug zijn in Nederland.

Ik heb dat filmpje van Fem82 ook onder mijn favorieten staan, elke keer als ik erna kijk vind ik het zo cool en wil ik zo graag gaan!!!

xx Niki

Githa op de een of andere manier zit je inbox vol dus kan ik niet reageren,

Maar als je een idee hebt hoe de reis eruit komt te zien dan hou ik me graag aanbevolen

Ha mensen!

Het is een beetje stilgevallen rond het Distant Heat topic. Ik heb nog steeds erg veel zin om te gaan! Een kennis van mij werkt bij een reisbureau en is inmiddels ook gestart met het uitzoeken van e.e.a.

@Githa, Fem82, zijn jullie al wat wijzer?

Groetjes!

Hoi Githa en ik kunnen niet vrij krijgen in die periode. Wij gaat dus niet…misschien volgend jaar.

Gr

hey hey,
ik was benieuwd of er nog iemand gaat, het is al een maandje stil hier. Ik begrijp dat Githa die met het idee kwam, niet vrij kan krijgen. Andere mensen nog zin? Ik wel, ik probeer al 2 jaar te gaan maar elke x komt er niks van. Ook dit jaar twijfel ik want distant heat valt samen met Festival Nature One in Duitsland maar eigenlijk is er geen keus: distant heat is tha bomb!! Wil er zelfs mijn jaarlijkse Ibiza trip voor inruilen!! Dus laat maar weten wie nog wil gaan, kunnen we miss wat organiseren.
grtz

Ha Brittje!

Yep, wij willen nog gaan. Hebben wel een beetje moeite met het regelen ervan. Ons idee is om voorafgaande aan het festival een kleine sight-seeing tour te doen, Petra, Dode zee, een woestijntrektocht etc. Heb inmiddels begrepen dat dat goed te regelen en betaalbaar is, alleen nog even de vraag waar. Heb jij al e.e.a. uitgezocht?

Groet,

Maarten

hey Maarten,

nee nog helemaal niks geregeld. 2 jaar geleden organiseerd wellness travel een volledig verzorgde reis incl kaartjes distant heat. Heb site even bekeken en die reis bieden ze niet meer aan. Nu beetje druk op werk maar ga er straks even naar kijken. Packages distant heat is via de site te bestellen maar het is natuurlijk wel leuk om via een en dezelfde reisorganisatie allemaal te boeken en sightseeing te doen, stukken gezelliger! Keep you posted. Jij van plan alleen te gaan of neem je iemand mee?

Hoi!

Twee maatjes en een vriendin van me hebben er ook wel oren naar. Allemaal echte party-fanaten dus de sfeer zit zowiezo goed. Zeker leuk om met z’n allen wat te boeken!

top, ga mn vriendje miss meenemen, we zijn allebei nogal van het stappen maar weet niet of ie dit wat vind. Hij is niet zo van de trance meer van de techno en minimal. Miss ff line up checken eerst. Ik heb wel veel zin!! Vavond ff mooie deal uitzoeken. Let you know!!

Joh, wanneer je in de Wadi Rum staat te dansen en de zon langzaam op komt maakt het denk niet zoveel uit of je naar trance of techno luistert… het zal zowiezo een sublieme ervaring zijn! :slight_smile:

ja is mij ook om het even dan haha maar boyfriend is btje moeilijk…komt wel goed, ik ga sowieso!

Net even contact gehad met Wellness Travel, ze bieden deze reizen nog aan. Ze maken nu een offerte op voor tenminste 4 personen, Dode zee, Petra, Wadi Rum woestijn (incl overnachting), Rode Zee, Distant Heat, paar daagjes uitbrakken… We reizen per jeep met gids, en de reis is op maat voor ons alleen (dus geen bus met bejaarden die meegaan :wink: top!

volgende week weet ik meer…

Dus wie mee wil, reageer!

…het kriebelt nu al! :slight_smile:

man, super!! Top gedaan van Wellness zelf contacten, was er niet opgekomen. Benieuwd naar het bedrag van die offerte dus kom maar door. Per Jeep stukken beter dan in een bus! Laat maar weten, zin in !

29 juli is Distant heat…super gaaf!! Dat is precies in de periode dat ik naar Jordanie wil gaan, het enige dat ik tot nu heb geregeld zijn mijn vakantiedagen…jullie zijn al aardig ver in de planning/organisatie, mag ik zo vrij zijn te vragen wat jullie budget is en hoe lang jullie verblijf gaat worden in Jordanie?

Hoi!

Ik denk zelf aan ongeveer 7 a 8 dagen, budget rond de 900 a 1000 euro (incl entree festival)

Bij Wellness Travel blijft het akelig stil. Heb begrepen dat ze nou ook niet bepaald de goedkoopste zijn dus heb een nieuwe aanvraag gedaan bij Outsight Travel. I’ll keep you posted!

jammer dat welness zo stil blijft, maar is idd nogal van de luxe reizen. Tussen de 1000 en 1100 lijkt me prima, hoop dat andere reisorganisatie wat te bieden heeft!! Thnx voor informeren Maarten. Net nieuwe drukke baan begonnen en echt fak weinig tijd om zelf te zoeken. Gezellig dat je miss aanhaakt Anabel!!