Reisgenoten gezocht voor DISTANT HEAT FESTIVAL in Jordanie!

Voor diegenen die dit festival niet kennen:

Distant Heat is een dance festival dat gehouden wordt in de Wadi Rum woestijn van Jordanie! Een dik feest met een fantastische entourage van rood zand en imposante rotspartijen. De dag na het feest is er een afterparty in de badplaats aqaba.

Het festival is door RTL Travel uitgeroepen tot beste dance festival van de wereld. Ik en een maatje van me plus enkelen van dit forum willen hier erg graag naartoe.

Het lijkt ons het leukst om naast het feest ook wat sight-seeing te doen in Jordanie zoals Petra, de Dode zee, rode zee, nachtje in de woestijn etc.

We hebben hier en daar al wat geinformeerd. Zoals het er nu naar uitziet is het goed te regelen en betaalbaar. Maar ook hier geldt; hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Zie ook: www.distantheat.com

Lijkt het je wat? Reageer!

Hoi Maarten,

Ik heb wel zin om te feesten in Jordanie en de nodige cultuur te bewonderen. Zijn er al veel gegadigden?

Gr Marije

Ha Marije,

Yep, we zijn nu hoogstwaarschijnlijk met z’n vieren. Als je meewilt; join us, gezellig!

Ik zag dat je ook op het andere Distant Heat onderwerp gereageerd hebt op dit forum. Zoals het er nu voorstaat hebben we twee opties:

1. via Shoestring.nl, dan reizen we met een grote groep
  2. via Outsight Travel, dan reizen we met ons eigen groepje.

Beiden hebben voor- en nadelen. Zie ook mijn posts in het andere Distant Heat onderwerp: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=557019#post557019

Stuur me anders even je email adres in een prive-berichtje, dan kan ik je de offerte van Outsight Travel even toesturen.

Groetjes,

Maarten

Hoi Maarten,

Dit is mijn priveadres: [EMAIL=“Spirittraveller@hotmail.com”]Spirittraveller@hotmail.com

En bedankt.
Wanneer ongeveer willen jullie vertrekken?

Je hoort nog van me.

gr Marije

x

Hoi Allemaal,
Klinkt super!
Ik ben erg benieuwd wat het gaat kosten inderdaad, en de vertrekdata enzo.
Staan jullie nog steeds op 4 personen?
Gr Willemijn