Hallo,
Mijn naam is Annika, 26 jaar en sinds deze zomer werkzaam als jurist. 1 maart vertrek ik naar Mexico en ik hoop medio juli aan te komen in Cartagena. Voor het laatste stuk van mijn rondreis, Cartagena - Bogota ben ik nog op zoek naar een reismaatje omdat ik het als vrouw alleen toch (nog) niet helemaal zie zitten om dit stuk alleen te reizen. De planning kan ik nog enigszins wijzigen. Man/vrouw/leeftijd maakt me niet zo veel uit.
Iemand interesse? Ik hoor het graag!
Mocht je geen reisgenoot vinden ga je die in Colombia wel tegenkomen! Ik ben van de zomer zoveel leuke mensen tegen gekomen en heb me totaal niet onveilig gevoeld ( uiteraard wel je gezonde verstand meenemen) Colombia is een heel fijn land met zulke lieve en behulpzame mensen!
1 like
Hoi,
Bedankt, dat is goed om te weten! Ben jij ook tussen Cartagena en Bogota gereisd? Hoe lang heb je daarover gedaan?
Ik heb in 4 weken het bekende rondje Bogota-santa Marta-cartagena-medellin-salento gedaan. Daarbij heb ik ook de 5 daagse trekking naar ciudad Perdida gedaan en nog week vrijwilligerswerk in santa Marta (je kunt beter in taganga verblijven) mocht je meer willen weten stuur je maar een berichtje!