Reisgenoot gezocht: Canada/ Verenigde Staten juli 2007

Begin september begint mijn halfjaar durende studieprogramma aan de University of Calgary, Canada, en ik zou daarvoor graag nog een maandje reizen met een nog onbekende travel buddy. Ik dacht zelf aan wat California, maar als je andere plannen hebt en je zoekt ook nog iemand om mee te reizen/road trippin, laat het me dan vooral snel weten!:thumbsup:

Groeten,
Rogier

hey, ik begin mijn roadtrip (1,5 maand) de 14e van mei laat maar weten of het je uitkomt.

groetjes

Hi Rogier,

Gaaf zo’n half jaar studeren in Canada! Zelf ben ik van plan in juli/aug rond te trekken door British Columbia. Ik heb echter geen idee of je uberhaupt wel een beetje low budget kunt reizen daar, zag al wel wat goedkope hostels in Vancouver maar verder ben ik nog niet gekomen. Weet jij bijvoorbeeld of je veel met de trein kunt doen? Of is een gehuurde auto echt een pré? Heb jij al een idee wat je wil doen? Ik wil vooral dingen zien en actief dingen ondernemen, maar ook gewoon vakantie vieren. Het blijft zomer natuurlijk, en in de zon op je gat met een biertje is nooit verkeerd. California ken ik al, dus da’s voor mij niet zo’n optie en wil nu heel graag het westen van Canada zien. Wanneer ben je van plan te vertrekken?

Mail me naar [EMAIL=“mveling@hotmail.com”]mveling@hotmail.com als je interesse hebt.

Groeten, Manuela.