Reisgenoot/reisgenote (leeftijd 20-30 jr) gezocht voor reis naar Canada maart '08

Hoi!
Ik ben Marike, 22 jaar, net afgestudeerd aan de Lerarenopleiding Engels en ik ga van begin maart tot begin juni naar Canada. Voornamelijk British Colombia, maar Alaska en Seattle pak ik ook ‘even’ mee :hihi:. Ik heb al geprobeerd contact te zoeken met inwoners van Vancouver en omstreken, helaas tot nu toe zonder succes. Ben je wel eens in British Colombia of omstreken geweest en heb je nog nuttige tips (bezienswaardigheden, verblijfplaats etc.)? Of heb je interesse om mee te gaan? Laat het me even weten, thanks!!

:slywink: Marike

Heej Marike,

Ik ben van plan in januari naar Calgary te gaan. Hoop daar aan de bak te kunnen als speed-skating coach. Heb al een beetje contacten gelegd. Ben ook net afgestudeerd, aan de opleiding bewegingstechnologie. Ik ben nu 21 en misschien tegen de tijd dat jij in canada bent wil ik wel een tijdje rondtrekken. Laat even weten wat jou verdere plannen zijn!

:)Jordi

Hoi Marike,

Ik had geen plannen om erheen te gaan, totdat ik je bericht las. Ik ben in augustus 2006 in Canada geweest, naar BC en Vancouver Island, en ik vond het fantastisch. Altijd heb ik ergens in m’n achterhoofd het idee gehad om er binnen een paar jaar weer heen te gaan, het liefst in het voorjaar, maar echte plannen heb ik niet. Ik ben niet een echt stadsmens, maar een citytrip vind ik wel leuk, al ga ik me meestal na 4 dagen wel vervelen. Toen ik in Canada was reden we rond in een huurauto, en we zagen wel waar we precies uitkwamen.

Ik hoor graag iets van je, via PM ofzo :smile:

Grtjs, Sjors

Ohhhh shit! Klinkt ideaal. Ik wil ook heel graag naar Canada BC, omdat dat gewoon t mooiste gedeelte van Canada is en doortrekken naar Alaska. En ik weet ook niemand die zomaar met me mee zou willen. Alleen… ik kan pas deze zomer vertrekken. Dacht aan augustus 2008, en dan tot dec. of zo. Enige kans dat je er in augustus nog bent?
Ik heb me trouwens net pas aangemeld, maar ik ben Lex (Alexandra eigenlijk), 25 jr, woon in amsterdam, en hoop dus over 2 maandjes af te studeren.

Laat me maar weten als je langere reisplannen hebt.

groetjes, Lex