Hallo! Deze zomer wil ik graag voor een aantal weken naar het westen van Canada, British Columbia. De natuur lijkt me er fantastisch, lekker een beetje wandelen en camperen in de rockies, maar ook chillen aan de westkust en genieten van het stadse Vancouver.
Ik ben 25 jaar, studeer geneeskunde, en hou enorm van reizen. De afgelopen zomers heb ik vooral in Midden en Zuid Amerika vertoefd, wat zeer goed bevallen is, maar het lijkt me nu wel weer eens leuk in een westers land vakantie te vieren. Ik sta open voor alles, hou van actief bezig zijn in de natuur maar ook van zon, zee, strand en feestjes. Al mijn vrienden en vriendinnen werken inmiddels, dus die hebben niet zo veel vakantie meer als ik (lang leve de eeuwige student…?) en gaan bovendien de tijd dat ze op vakantie gaan met hun vriend of vriendin de hort op.
Dus, ga jij deze zomer ook die kant op en lijkt het je leuk samen wat te ondernemen? Laat het me dan even weten!
Groeten, Manuela.
hi Manuela, ben ook nog op zoek naar iemand die voor een week of 3 canada of het westen van de usa onveilig wil maken. wil op pad met een 25ft. camper. heb hier ruimschoots ervaring mee. heb al een boel gezien, maar nooit genoeg. ben zelf fan van de echt wilde natuur en het ‘wildlife’ daarin. beren, elanden, coyotes, noem maar op. ben 31 jaar, netjes, flexibel, hou van gezelligheid, ben erg betrouwbaar. en kan meer dan een goede gids zijn, denk ik. interesse? mail me snel…kan je de mooiste fotoboeken laten zien. wordt echt een supertrip. laat maar horen. perry
hi Manuela, perry hier nogmaals. heb nu een nog betere deal gezien via fraserway. in juni, dus op korte termijn, een camper van oost naar west brengen, inclusief 7000 km, inventaris, verzekering, noem maar op. helemaal voor nop. mag max 4 weken duren, voor 30 juni inleveren. alleen vlucht en 1 hotelovernachting en all risk verzekering bij reisbureau boeken. bijvoorbeeld van halifax naar vancouver, maar kan ook korter zijn. wil binnen enkele weken weg. reageer dus snel op [EMAIL=“perry_keijzer@hotmail.com”]perry_keijzer@hotmail.com . ik meen het serieus, is een superdeal. dus waar wacht je nog op? mvg perry keijzer (voor meer info: www.travelhome.nl)
Hey Manuela! Ben een studente Ontwikkelingsstudies van 25 jaar en gek op reizen. Heb al vaak maanden ‘gebackpacked’ door oa Centraal-Amerika, Thailand en Ozzie en ook meerdere malen alleen. Ik ga deze hele zomer weer naar Canada!!! In eerste instantie om wederom mijn vrienden te bezoeken in Ontario (heb er nl. een jaar highschool gedaan in 1999-2000) en verder om rond te reizen door (een van) mijn lievelingslanden! Kan natuurlijk geen kwaad om wat af te spreken daar! Je kan me gewoon mailen. Groetjes, Ines