Mijn naam is Hannah en ik ben 25 jaar oud. Ik ga vier en een halve maand stage lopen in Bali. Het lijkt mij erg leuk om af en toe een weekend of een paar dagen wat van Bali en omstreken te zien! En het liefst met een reisgenoot!
Ik ben gister aangekomen en zit nu in Ubud, over twee weken ga ik in het oosten, vlakbij Tulamben stage lopen.
Als je zin hebt om een keer af te spreken en wie weet een paar dagen weg te gaan, dan hoor ik het graag!
Ik kom de 15de aan in Bali en het lijkt me gezellig om daar alvast wat mensen te kennen om Bali en omstreken te verkennen. Zie dat je ook op mijn oproepje had gereageerd Hannah! Ik ga sowieso ook in Ubud ‘wonen’ de komende twee maanden. Ben ook bezig met hostels op het moment. Misschien een plan emailadressen uit te wisselen?
Hoi Marijke, lijkt me leuk om in ieder geval een keertje af te spreken in Ubud!
Ik zit nu in een leuke homestay Suarsena, Monkey Forest Road, Arjuna Line.
Je moet maar even kijken, ik weet namelijk niet hoeveel je voor een kamer betaal omdat ik het via een organisatie heb geregeld.
Ik hoor van je!
Groetjes Hannah
De vijftiende ben ik waarschijnlijk weg uit Ubud, ik ga daarna stage lopen in Tulamben. Maar dan kunnen we alsnog natuurlijk ergens een keer afspreken! In het bericht voor Marijke zie je een leuke homestay waar ik verblijf.
Ik zal je mijn emailadres doorgeven!
hey ik kom op de 16 aan op bali en ga daar een stukje fietsen
zin om wat af te spreken heb het plan om een maand te fietsen rond bali en lombok
groetjes jeroen
ik loop stage voor 6 mndn in Ubud bij Taksu Spa, als er nog andere stagaires in ubud zijn of mensen die voor een lange tijd hier verblijven, laat het dan weten als je geintresseerd bent iets een keer samen te ondernemen.