Wie heeft er zin om samen met mij naar Bali/Lombok/Java te gaan volgende maand?
Ik ben 23 en net afgestudeerd als journalist. Voordat ik met een nieuwe studie start, ben ik aan het reizen. Op dit moment werk ik in West-Australië, maar ben van plan om over een paar weken naar Perth te gaan en vanaf daar richting Bali te vliegen, ik vind dit werk te beperkend qua plaats. Het lijkt me gezellig om met iemand Bali, Lombok en ev. Java te verkennen, mijn plan was ongeveer 2 maanden te gaan, maar een ticket kan altijd verlengd worden Ik kom aan op 16 feb overigens.
Ik hou van muziek maken, duiken, yoga, cultuur, avontuur, maar ook zeker van gezelligheid en dansen. Waarschijnlijk zal ik ook wat vrijwilligerswerk op Bali gaan doen in een dorpje vlakbij Ubud.
Ik ben nu op Bali tot half juni en ik ga stage lopen vlakbij Tulamben, in het oosten van Bali. Ik kan niet een lange tijd weg maar een paar dagen ergens heen op Bali of naar Java of Lombok lijkt mij erg leuk! Ik hoor het wel van je! Groetjes Hannah
hey ik kom ook aan op bali en wil gaan fietsenik vlieg vanuit perth avond en vroeg me af of je zin had in een avontuur op de fiets groetjes jeroen ik ben een 33 jarige haagenees
nu in perth