Opzoek naar een reisbuddy:zon02:
Mijn naam is Jamie Lee, ik ben 22 jaar uit en wonend in Arnhem. Ik ben iemand die houd van natuur, cultuur, uitdagingen (leren duiken, surfen etc), feestjes op z’n tijd en ik maak gemakkelijk contact met mensen. Afgelopen augustus ben ik afgestudeerd aan de opleiding Pedagogiek. Nu is het tijd om mijn dromen uit te laten komen!
Met veel geluk en hard sparen heb ik al enkele mooie reizen kunnen maken, zoals naar Zuid-Afrika, Costa Rica en Mexico.
Zo heb ik ook vier maanden mijn minor gevolgd in Suriname.
Travel is the only thing you buy that makes you richer…
Rond juni 2015 wil ik gaan reizen naar Azië, Australië en Nieuw Zeeland. Ik ben op zoek naar iemand die samen met mij deze onvergetelijke reis wil beginnen. We kunnen uiteindelijk ieder voor zich gaan maar het lijkt mij ook leuk om samen de reis te maken. Ik sta open voor ideeën, so give it a try!
Het is jammer dat ik net terug ben van de door jouw aangegeven bestemmingen, maar het klinkt goed. 
Zal denk ook wel goed komen met een reisgenootje te vinden.
Mocht je er nog geen kijkje hebben genomen neem dan een kijkje in de Australië en Nieuw Zeeland en Azië forums, wellicht dat je er wat meer ideeën uit op kunt doen naast eventuele vragen die je nog mag hebben.
Dankjewel voor je leuke berichtje!
Ik hoop dat ik iemand ga vinden… ben jij zelf alleen gegaan?
Ja. Tuurlijk een beetje spannend op het eerste gezicht, maar het valt uiteindelijk reuze mee. Je zult ook een heleboel mensen onderweg leren kennen want onder de reizigers zit je bijna allemaal in hetzelfde bootje. 
1 like
Wow gaaf! Dat hoor ik inderdaad vaker. Toch blijft het spannend om de eerste stappen alleen te zetten!
Hallo
Ik ben Ellen, 22 jaar en ik ben van Gent, België.
Je aanbod klinkt ongelofelijk interessant!
Ik studeer in juni voor de tweede keer af als onderwijzeres en droom er al jaren van om naar Nieuw-Zeeland en Australië te reizen.
Ik zou het wel graag low budget doen en eventueel hier en daar zelfs wat bijklussen in het buitenland.
Misschien kunnen we dat eventueel eens bespreken? 
1 like
Hoihoi,
Sorry voor mijn late reactie. Ik heb toevallig net al een reismaatje gevonden.
Veel succes met je reis! 
Liefs