Ik ben Rosanja, 21 jaar bijna 22 jaar en ik ben opzoek naar een reisgenootje! Ik zou graag in de maand augustus op vakantie willen gaan. Ik heb al wat rondgesurfd op het internet en midden/eind augustus beginnen de reizen toch wat goedkoper te worden. Maar om iets eerder te gaan vind ik ook niet erg… Want ik wil eigenlijk het liefste morgen al weg!
Ik hou van zon, zee en strand. :vak02: Ook hou ik van uitgaan, lachen, shoppen, en avontuurlijke dingen te doen.
De vakantie bestemming maakt niet zo héél veel uit. Al heb ik wel al een heel leuk appartementje gezien in Chersonissos. Waar ik zelf nog nooit ben geweest. Ik wou eigenlijk deze zomervakantie naar Barcelona gaan, omdat ik dat een geweldige stad vind, maar zolang ik zon, zee en strand heb ben ik al tevreden.
Wie heeft er nog zin om op vakantie te gaan? Ik en nog een andere meid (20 & 22 jaar) willen graag naar Mallorca toe. Of iig een leuke zon vakantie. Stappen, Shoppen, Aan het strand liggen.:vak02: Een echte meiden vakantie ! :cheer: We willen weg rond 10 augustus. Dus wie er ook nog rond die tijd weg wilt neem dan snel contact op!
Oke ik heb me zonet maar eens aangemeld, omdat ik een berichtje las op het viva forum =)
Mij lijkt het ook leuk om er een gezellige meiden vakantie van te maken, gewoon lekker los te gaan, chillen en cocktails drinken =) Ik ben zelf 21 en werkzaam in de horeca als zelfstandig werkend kok en woon in Voorschoten, naja ik weet nog niet zo goed hoe het op dit forum werkt, dus ik geef je gwn mn email adres:P amanda_de_leeuw@hotmail.com, hoor graag van je =) x