Hallo allemaal!!
Ik ben Eric en wil graag binnenkort (april 2012) voor een week of 4 richting Azië en zat zelf te denken aan Thailand en Maleisië of Cambodja.
Omdat daar alles is voor een ideale vakantie, zon, zee, strand, feesten, cultuur en natuur.
In mijn vriendengroep zijn de meeste al zijn gesetteld of hebben niet de drang te gaan reizen zoals ik.
Ik ben iemand die het maximale van een land wil zien en beleven maar ook zeker wel van een feestje houdt.
Ik denk dat ik sociaal en betrouwbaar ben dus iemand niet zomaar zal laten zitten.
Reiservaring: De meeste landen in Europa heb ik wel gezien en daar buiten ben ik in Egypte geweest.
Ook ben ik al eens eerder in Thailand wezen backpacken en mijn laatste reis in 2010 heb ik een roadtrip gemaakt door het zuiden van Mexico.
Greetz Eric
Lijkt Indonesie je niet iets?
Dat is niet helemaal wat ik in gedachten heb…
Maar omdat er nog niets vast staat, sta ik nog voor alles open.
Waarom Indonesie en niet Thailand?
Omdat het in daar in April erg heet en droog is.
Bovendien ben je daar al eens eerder geweest toch?
hey man
Ik vertrek 19-2 naar Thailand maar reis vrijwel direct door naar Laos en Cambodja…
Ik ben dus eind feb en heel maart daar.
Maybe een idee…
greez
Hallo Eric,
Jouw plannen lijken erg op die van mij, al meer bekend wat je wilt gaan doen?
Ik wil ook het maximale zien en dus een actieve vakantie!
Over mij:
Heel graag ga ik in April weer backpacken, en dit keer in Azie!
Indonesie, Laos, Cambodja lijken me erg leuk, maar vooral Thailand en Vietnam! Ik ben nog erg flexibel.
Ik ben Ruud ik ben net 24 geworden en ik hou erg van avontuur. Watersporten vind ik erg leuk, bijvoorbeeld scubaduiken. Tijdens mijn reis wil ik veel mensen ontmoeten en andere culturen ontdekken. Ook houd ik wel van een feestje.
Groeten Ruud