Reisgenoot gezocht 2011

Hoi,

Ik ben Tom 23 jaar en woon in Uden. Ben op zoek naar een leuk reisgenoot die met mij naar… wil. Tot nu toe ben ik al naar Thailand, Amerika, Midden-Amerika en veel landen in Europa geweest. Graag maak ik avontuurlijke reizen. Ook houdt ik van een leuk feestje, zon/zee/strand en cultuur. Over mijzelf heb ik het volgende te vertellen: redelijk rustig karakter, betrouwbaar, aardig :dag: gewoon een goeie gast dus :tongue: Ik zoek iemand die met mij een mooie reis wil maken naar bv Japan, Mongolie, Afrika of het midden oosten. Het maakt mij niet zo veel uit er is namelijk nog veel te zien. :wereld: Stuur me maar een mail als je interesse hebt: Tom85nl@hotmail.com of laat hier een berichtje achter.

Hoi Tom,

Ik ben zelf ook aant kijken voor een mooie reis in juni of juli volgend jaar. Zelf zou ik graag in Japan gaan rondreizen, waarvoor ik al een soort van route heb samengesteld. In welke periode zou je willen reizen. Ik ben 24 en kom uit Rotterdam met ook Brabantse roots. Heb al aardig wat van de wereld gezien, zoals Indonesië, Maleisië, Australië en Noord-Amerika.

Laat maar weten of je het wat vindt.

Groet,
Tim

Hey,

Lijkt me vet gaaf haha. Wat wil jij dan eigenlijk allemaal zien in Japan en welke steden komen er voor in jou geplande route? Hoe lang wil je trouwens gaan?

gr Tom