Reisgenoot gezocht 2 wkn Jamaica, Brasil of Curacao eind Feb, begin Maart 2015

Hi Reisgenoten,

Ik ben voornemens om eind februari begin maart 2015 2 weken naar Jamaica, Curacao of Brasil (Salvador da Bahia ) te gaan.
vanwege de kosten als single reiziger en de gezelligheid zoek ik een reisgenoot die interesse heeft in een van deze bestemmingen.
Doel van de reis is lekker chillen, terrasje pakken, beachparty’s en enkele excursie’s. Ik ben geen type van lange wandelingen door de natuur
but feel free if you like!, Lekker ongedwongen en ieder gaat zijn eigen gang. ik ben geen backpackers type maar heb de voorkeur voor een B&B of net hotel. Ik ben begin 40, sportief, hou van gezelligheid en humor. Spreekt dit je aan neem dan gerust contact met me op,
Man of Vrouw (ben geen gay…:wink:

Groeten,
Humpez

Hi, ik weet niet of je inmiddels al geweest bent, want de datum is verstrekken, maar ik ga van 17 april t/m 1 mei 2015 naar Curacao. Ik houd van hetzelfde, dus dat komt goed uit. Beetje uitgaan, chillen en niets moet, maar alles mag.

Ik heb al een hotel geboekt, 250 m van Mambo Beach, de place-to-be op Curacao/Willemstad. Ik hoor het wel of niet. Zijn nog voldoende vliegtickets. Kaal kostte mijn ticket 519 euro. Inclusief 30 kg bagage en belasting, 576,50 euro. Groet Adriana

Hi ik ben nog niet geweest, maar heb nog wel zin, mag ik vragen welk hotel je hebt geboekt en de kosten daarvan, dan ga ik even checken