Reisgenootje voor curacao

Hey!
Mijn naam is Elina, 23 jaar oud en ik zou graag in de periode van juli/aug/sept 2 of 3 weken naar curacao willen.
Via via kan ik aan een goedkoop appartement komen, dus het hoeft niet duur te zijn!
ik ben er nog nooit geweest maar het lijkt me echt super mooi!
Ben wel op zoek naar een vrouwelijk reisgenootje…
Reisperiode en duur ben ik erg flexibel in…dus als je het leuk lijkt mee te gaan, stuur me dan maar een berichtje!

He Elina. Mijn naam is Rosan , ben 23 jaar en zou graag in de zomer op vakantie willen. Curaçao lijkt mij echt super mooi en wil ik zeker een keer geweest zijn. Ben jij nog steeds op zoek naar een reisgenoot? Mij lijkt het namelijk erg leuk om mee te gaan!

Heey! Ja ben nog steeds op zoek… Alleen is het appartement dat ik via via kon regelen niet beschikbaar in die periode helaas. Wat eventueel ook zou kunnen is via airbnb een appartement of een pakketreis natuurlijk. Welke periode zou jij willen gaan? En voor hoelang? En hoe zit je ong kwa budget?
Groetjes!

Dat is jammer zeg! Ja kunnen we even kijken. Ik zou graag in de periode van 15 juli t/m 11 augustus willen, en jij? Misschien is het handig om via facebook te chatten en via die weg even het een en ander te bespreken? Graag hoor ik van je! Groetjes