Reisgenoot Egypte gezocht!!!

Hoi ik ben Esmee en ik wil heel graag werken in egypte in een resort. Ik zoek me helemaal kapot op internet maar ik kan nergens informatie vinden en ik wil niet alleen gaan. Heeft iemand dezelfde plannen of heeft iemand een tip waar ik moet zoeken? Ik hoor het graag!!

hoi hoi wat wil je daar gaan doen dan voor werk heb je er wel eens aan gedacht om wat voor jezelf daar te gaan doen

Ik wil eigenlijk al sinds ik klein ben werken in een animatie team, maar ik ben ook wel heel nieuwsgierig wat er nog meer voor mogelijkheden zijn. Natuurlijk is het leuker om iets voor jezelf te doen. Ik weet alleen niet zo goed hoe het allemaal in zijn werk gaat… :frown:

Ik wil eigenlijk al sinds ik klein ben werken in een animatie team, maar ik ben ook wel heel nieuwsgierig wat er nog meer voor mogelijkheden zijn. Natuurlijk is het leuker om iets voor jezelf te doen. Ik weet alleen niet zo goed hoe het allemaal in zijn werk gaat…

ligt eraan wat je van plan bent en wat je er wilt gaan doen ik heb er hele goede relaties

Hallo,

Ben je nog steeds op zoek?
Ik heb nog wel iets voor je.
Er is genoeg vraag naar.

en anders deze
http://www.jobsinegypt.com

Veel succes